TALGO: Španski proizvajalec železniškega voznega parka Talgo je od leta 2011 podpisal nova naročila v višini 700 milijonov EUR, kar je največji obseg od leta 2011 in povečal zaostanek naročila do konca leta na 2,8 milijarde evrov, kar je več kot sedemkrat večji od njegovega celotnega prihodka .
Neto promet v višini 384 milijonov evrov se je v letu 2016 zmanjšal s 580 milijonov evrov, vendar je družba dejala, da je to posledica časovne omejitve konca proizvodnje železniškega voznega parka za projekt Haramain High Speed Rail in začetek proizvodnje 30 vlakov za visoke hitrosti Avril za RENFE.
EBITDA je znašala 87,6 milijona evrov in prilagojeni čisti dobiček je leta 2017 dosegel 42,8 milijona evrov, pri čemer je 23 odstotkov delovne marže nad napovedmi. Prosti denarni tok je dosegel 188 milijonov evrov, dolg pa se je zmanjšal na 30 milijonov evrov.
Talgo je dejal, da bodo pogodbe, ki jih je lani pridobilo, podprle proizvodne dejavnosti v bližnji prihodnosti, medtem ko je avrilovo naročilo zagotovilo referenco, ki bi pomagala pri trženju oblikovanja v tujini. Druge "mejne" pogodbe so vključevale naročilo za posodobitev 36 dodatnih LRV za Los Angeles, pogodbo o prenovi v Španiji in pogodbo o vzdrževanju v Uzbekistanu. Talgo se je tudi predkvalificiral, da bi ponudil vlake za britanski High Speed 2.
Če pogledamo leta 2018, je Talgo dejal, da predvideva dodatne poslovne priložnosti v vrednosti več kot 8,5 milijarde evrov v Evropi, jugovzhodni Aziji in na Bližnjem vzhodu, in pričakuje, da bo svojo ponudbo razširila na regionalne in regionalne vlake.