nedelja, 5. december 2010
Opravljen predorov projekt Unterinntal
AVSTRIJA: ÖBB Infrastructurebau AG je potrdila, da tretji December predorov delo na projektu Unterinntal uradno zaključila z namestitvijo zadnjega segmentov predora Radfeld.
Gradbena dela na drugi progi dvotirne proge več kot 40 km dolgo progo Kundl - Baumkirchen v teku leta 2002, vrednost je ocenjena na okoli 1350000000 €. Linija je namenjena za lajšanje ozko grlo obstoječih Wörgl - Innsbruck pot, ki povezuje Avstrijo kosi vzhod-zahod sever - jug Brennero osi (koridor). Za novo linijo mora biti približno 32 km dvotirne tunel, in naj bi se začela v decembru 2012.
Po ÖBB Infrastructurebau, predora poteka po načrtu od avgusta 2003, in celotno dela so razdeljeni v 10 oddelkov. 5.7 km dolgi, Münster - je Wiesing predoru blizu Jenbach razdeljene v februarju 2009 in dela na 1,6 km dolg predor Radfeld je začela aprila 2008. Gradnja napreduje, da z ostrim okoli 20 m na teden.
Za spoštovanje roka za letev namestitev je v polnem zamahu, s približno 1 km vgrajenih naprav in opreme vsak teden. Projekt zahteva tudi o 2200 km kablov.
Foto: Reuters