torek, 2. november 2010

STRABAG got Koralm Tunnel - največje v Avstriji



ÖBB infrastrukturo in avstrijski graditelj STRABAG podpisana 28. Oktober dogovor o gradnji predorov na novi progi Koralm Graz - Celovec (Koralmbahn). Projekt mora biti končan do leta 2018. , In njene vrednosti 570.000.000 €, je najbolj dragocen gradbeni projekt doslej v Avstriji.

STRABAG je v konzorciju z več podjetji, ki je zmagala najbolj dragocen gradbeni projekt v zgodovini Avstrije. Dela se bodo začeli pred začetku leta 2011. leto in zaključek projekta je predviden za konec leta 2018. leto. Je tunel skupni dolžini 32,5 kilometra, ki bo postala njena najdaljša v Avstriji in na koncu bo šel v čin najdaljša na svetu. Predor bo v veliki meri sestavljen iz dveh eno-cev, ki bo na vsakih 500 metrov, povezanih stekel varnosti. Vrtanje cevi STRABAG bo delovala skupaj s podjetjem Jäger Bau. Velikimi stroji za vrtanje jaškov bodo 9,9 metra v premeru. Pričakovati je, da bo odpravil okoli 8.500.000 ton materiala izkopavanje križ, ki bo delno uporabiti za proizvodnjo približno enega milijona kubičnih metrov notranje obloge.

"Trenutno sem zaključna dela na baznega predora Gotthard v Švici. To je čudovito, da imamo zdaj priložnost, da še enkrat pokazati svoje znanje in izkušnje v našem domačem Avstriji, "je dejal Hans Peter Haselsteiner, predsednik STRABAG SE.

Koralm Tunnel Koralmbahn del nove železniške povezave, ki bo v Gradcu in Celovcu. Nove železniške proge, v resnici, se začne 10-kilometrov južno od Gradca, kjer bo v veljavi Werndorf nahaja ob glavni cesti, ki ločujejo nove Maribor 125 km dolge železniške v veliki meri lahko s hitrostjo 200 km / h. Ta vrstica je del nove Baltic-Jadran koridorja, ki bo povezal svojo pot Gdansk, Varšava, Ostrava, Brno, (Žilina, Bratislava), Dunaj, Gradec, Klangenfurt, Beljak, Benetkah, Padovi in Bologni. Baltskem morju in severnem Jadranu, da bo dobil zelo dobre kakovosti železniškega koridorja. V okviru tega projekta bodo ÖBB 2012. začetek in graditi Semmering baznega predora, ki bo potovanje od Dunaja do Gradca za potniške vlake zmanjša za dodatnih pol ure.