Od decembra 2025 lahko zasebni češki prevoznik začne komercialne vlake iz Krakova v Gdynijo prek Varšave. Vendar pa je načrtovan le en par povezav na dan.
Edini par vlakov je vsak dan. Čas odhoda z odhodne postaje je 17:45 (z glavne železniške postaje v Krakovu - 10 minut kasneje). Vlak naj bi odpeljal iz Gdynije ob 10.30, potnike iz Sopota ob 10.38 in iz Gdanska Głównega ob 10.55.
Tako kot Leo Express, o čigar aplikaciji smo pred kratkim pisali, namerava RegioJet upravljati odsek Kraków Główny – Warszawa Wschodnia. Za razliko od svojega konkurenta se ne namerava ustaviti na vmesnih postajah na glavni železniški postaji – v Włoszczówu ali Opocznem. Zato mora biti čas potovanja na tem odseku nekoliko krajši (2 uri in 35 minut).
Prav tako ne bo postankov zunaj aglomeracij med Varšavo in Tri-Cityjem. Celotna proga Krakov Płaszów – Gdynia Główna bo vlak RegioJet prevozil v 6 urah in 3 minutah.
Druga razlika v primerjavi z Leo Express bo vozni park, namenjen servisiranju povezave. To ne bodo električne večnamenske enote, temveč vagonski komplet (od 6 do 10 vagonov, odvisno od potreb) z električno lokomotivo Traxx MS ali Vectron.
To se je treba spomniti leta 2022. RegioJet je zaprosil za veliko širši razpon odprtega dostopa do proge Krakov–Gdynia. Prevoznik je nameraval na njem voziti kar 16 parov vlakov, vendar je dobil dovoljenje le za 4, kar je po mnenju njegovih predstavnikov najmanj privlačno.