ponedeljek, 2. avgust 2021

[ESP-Renfe] Renfe je z Alstomom podpisal pogodbo za 152 prostornih aglomeracijskih skladišč

 Španski prevoznik je začel izvajati največji projekt zamenjave voznega parka v zgodovini države. Zdaj je čas za novo pogodbo v okviru naročila za 211 novih vlakov. Prvega je Stadler dobil na 59 vlakih. Zdaj je bila pogodba dodeljena Alstomu za 152 vlakov. Okrepiti naj bi metropolitanski promet.



Direktorja španske podružnice Renfe in Alstom v Španiji Isaías Táboas in Leopoldo Maestu sta konec julija podpisala pogodbo za proizvodnjo novih voznih sredstev. Proizvajalec je prejel pogodbo o 152 enotah velike zmogljivosti v vrednosti približno 1,45 milijarde EUR. Pogodba zajema dobavo rezervnih delov in vzdrževanje za obdobje 15 let. To je drugi del velikega naročila za skupaj 211 enot, ki jih bosta Stadler in Alstom dostavila Španiji. 

Kapaciteta do 900 potnikov

Alstom bo zgradil 152 100-metrskih vlakov, ki bodo služili mestnim povezavam Cercanías. Vlaki bodo sprejeli kar 900 potnikov, delno na enem, deloma na dveh krovih. To pomeni povečanje zmogljivosti v primerjavi s sedanjo floto vlakov Civia (proizvajalca CAF in Siemens) za 20%. Poleg tega bo, kot poudarja Renfe, zahvaljujoč naprednim rešitvam v strukturi vlakov, ki jih bo proizvajalec opremil z najmanj 10 vrati in velikimi predsobami, skrajšal čas vkrcanja in izkrcanja potnikov. Alstom bo zagotovil vlake z nove platforme X'Trapolis. Med drugim bodo opremljeni z v Wi-Fi in poseben prostor za kolesa.

Proizvodnja skladišč naj bi bila zaupana Alstomovi 360.000 m2 tovarni v Santa Perpètua de Mogoda, ki je največja na Iberskem polotoku. Trenutno zaposluje približno tisoč zaposlenih in je sposoben celovito proizvajati (od faze projektiranja do končne dobave kupcu) vseh vrst vlakov (tramvaji, podzemna železnica, primestni in regionalni depoji), za nacionalne in mednarodne projekte. Vsi vlaki Alstom, ki vozijo v Španiji, so bili izdelani v tej tovarni.

Možnost dodatnih vlakov

Po besedah ​​prevoznika Renfe je cilj celotne operacije pomladiti floto, da bi povečali transportne zmogljivosti v velikih aglomeracijah, kjer so težave s kapaciteto že prisotne. Primeri vključujejo predor Sol in predor Recoletos na metropolitanskem območju Madrida. 


Prvi del velikega naročila izvede Stadler . Kupoprodajna pogodba je bila podpisana sredi julija. Proizvajalec je dobil pogodbo za 59 enot velike zmogljivosti v vrednosti približno milijardo evrov. Razpis vključuje možnost nakupa do 120 dodatnih vlakov - tudi v dveh sklopih (96 100 m dolgih in 24 200 m dolgih) in njihovo vzdrževanje 15 let.