četrtek, 8. oktober 2020

[PL-PKP IC] Vozi 8 od 10 večsistemskih lokomotiv PKP IC. Začetne ponudbe za nove nadzornike

 Dve od desetih večsistemskih lokomotiv Taurus sta po nesrečah še vedno zaprti. Enega bodo čez trenutek popravili. Medtem PKP Intercity na razpisu še ni odprla ponudb za še deset električnih lokomotiv, ki bi lahko odšle v tujino.



Pred nekaj dnevi je PKP Intercity objavil tako imenovano "predhodno obvestilo o prostovoljni preglednosti", v katerem utemeljuje, da je samo proizvajalec lokomotive EU44, to je Siemens, sposoben popraviti lokomotivo, ki je imela nesrečo 9. avgusta 2019 . Nato je med testnimi vožnjami na postaji Warszawa Praga prišlo do iztirjenja. Vozilo bodo zato popravili v enem letu po nesreči. Koliko časa bo trajalo delo na njem, ni znano. Seveda so nalogo zaupali Siemensu, ker je bil leta 2008 njihov producent.



Zaenkrat še ni določeno, kdaj bo popravljena lokomotiva EU44 - 009, ki se je 7. januarja med Zbąszyn in Nowy Tomyśl ponesrečila huje .

PKP Intercity še ni odprl ovojnic ponudb na razpisu za 10 novih večsistemskih hitrih električnih lokomotiv . To naj bi se zgodilo večkrat. Naslednji datum je 22. oktober 2020.