nedelja, 4. oktober 2020

[PL-MKM] Koleje Mazowieckie bo kupila večnadstropne več enote

 Upad števila potnikov v železniškem prometu se bo nadaljeval še nekaj mesecev ali let, vendar bo dolgoročno pandemija omejena in promet se bo še povečeval. Zato je treba pripraviti nadaljnje naložbe v infrastrukturo in vozni park. Glede na prihodnjo rast potokov Koleje Mazowieckie načrtuje nakup dvonadstropnih EMU, sta na Kongresu javnega prometa in pametnega mesta dejala predsednik Združenja lokalnih železniških prevoznikov Dariusz Grajda, član uprave Koleje Mazowieckie.



Upad udeležbe na začetku pandemije je v primerljivi meri prizadel vsa lokalna gospodarska podjetja. - V najslabšem obdobju - čeprav je bilo takrat veliko manj primerov kot danes - so izgube v primerjavi z enakim obdobjem lani dosegle celo 80%. Danes 65-75% potnikov uporablja železnico pred pandemijo, je dejal Igre. Danes vlake uporabljajo pretežno vozniki in študentje. Pomembne skupine, ki so jih prenehale uporabljati, so študentje, delavci na daljavo in tisti, ki so prešli na avtomobile.
Pred poletnimi počitnicami je ZSPK pri premierju in ministru za zdravje zaprosil za hitrejšo odpravo omejitev potovanja po železnici. - Trenutno je treba omejitve popolnoma odpraviti. So nelogične, nerealne in jih je nemogoče uveljaviti - je dejal predsednik organizacije. Kot je trdil, se mora vsak vlak ustaviti na vsaki postaji in ustaviti, kot je navedeno v voznem redu, tudi če so vsi sedeži, ki jih potniki lahko sprejmejo po zakonu, že zasedeni. Potnikov ne smete spustiti ali izpustiti, preden pridejo do postaje, ki je navedena na vozovnici. - Otroci so se vrnili v šolo, gospodarstvo deluje. Ker je vlada sprejela rešitev "tihega švedskega modela", bi morali to nadaljevati z zaščito najbolj ranljivih skupin, je dejala Grajda.

Predstavnik lokalnih vladnih železnic je spomnil, da je - po raziskavah - le del odstotka uporabnikov zasedenih v javnem prevozu V vlakih ni bilo večjih izbruhov. - Poleg tega na Švedskem že nekaj dni ni smrti zaradi COVID19. Marca so bile razmere, povezane s pandemijo, izredne in neznane, danes pa o tem vemo več - je dejal predsednik ZSPK za odpravo omejitev na železnicah. Priznal pa je, da - zaradi popularizacije dela na daljavo in pouka na daljavo na univerzah - tudi odprava omejitev verjetno ne bo povzročila bistvenega povečanja prometa. - Skupno prodajo vstopnic smo predvideli na ravni od 190 do 200 milijonov PLN, danes pa jo ocenjujemo na 130 milijonov PLN - je sporočil.
Življenje gre naprej

Grajda pa je poudarila, da sedanji upad prometa ne upravičuje drastičnega krčenja voznega reda ali ustavitve investicij. - Na lestvici dolgoročnega načrtovanja gre le za rahlo neravnovesje. Zaradi pandemije ne moremo začasno ustaviti več deset odstotkov klicev. To bi povzročilo težave s kroženjem železniškega voznega parka in prostorom za njegovo skladiščenje. Prav tako se moramo spomniti, da Koleje Mazowieckie deluje dobro v simbiozi z javnim prevozom in bi takšni rezi resno motili delovanje varšavske skupne vozovnice, je trdil.

Napovedi, pripravljene za ZSPK, zajemajo tri različice: v optimističnem vrnitvi na raven prometa od najboljših doslej bo leto 2019 mogoče že v začetku prihodnjega leta. Po realnem scenariju se bo to zgodilo leto pozneje, po pesimističnem pa šele leta 2023. - Za stanje svojih podjetij smo odgovorni v 2-3 letih, ko se cepivo pojavi in ​​lahko normalno delujemo. Koleje Mazowieckie razmišlja o nakupu dvonadstropnih električnih enot s podporo evropskih skladov. Takšna rešitev bi bila rešitev za težave s kapaciteto varšavske proge čez mesto. Dolgoročne napovedi 80-90 milijonov potnikov v letu 2030 ostajajo veljavne.
Po besedah ​​Grajde bo treba v mnogih primerih zvišati cene vozovnic. - Če jih ne bodo uvedli, se bodo stroški in prihodki vedno bolj razlikovali - opozoril je predstavnik ZSPK. Kot je dodal, se mu zdi nujno nujno razpravljati o povečanju dolžniških meja lokalnih vlad.