torek, 17. december 2019

[CZ/D- ČD/DB] Vlak postavi načrte za predor Erzgebirge

Prostorsko načrtovanje gradnje načrtovane nove železniške proge s predorom Erzgebirge med Dresdenom in Prago se začne v torek. Deutsche Bahn AG želi predložiti potrebne dokumente Državni direkciji na Saškem. Skupina je predloge predstavila na 3. dialoškem forumu o hitri poti v Pirni v ponedeljek zvečer.

Hitri vlaki od Dresdna do Prage bi morali trajati približno eno uro. Prostorsko načrtovanje določa, kako naj bi približno trajala nova pot iz doline reke Elbe. Po navedbah državne uprave želi Deutsche Bahn predložiti skupno sedem možnih predlogov poti, vključno s tremi različicami, ki so večinoma tunelizirane pod odseki. Organ naj nato izda mnenje do sredine prihodnjega leta - ali je ena ali več poti upravičeno glede na njihov vpliv na ljudi in naravo. V tem primeru se načrtovanje nadaljuje. Nova proga naj bi bila približno 40 kilometrov dolga med Heidenauom in Usti nad Labem (Aussig), prav tako pa neposredno vpliva na devet občin skozi 30-kilometrski predor pod Ore rude.

Vključeno je ohranjanje narave

Po navedbah državnega direktorata naj bi bili dokumenti na voljo za oceno v skupnostih Altenberg, Dresden, Heidenau, Pirna, Bad Gottleuba-Berggießhübel, Liebstadt, Dohna in v skupnostih Dohma in Bahretal od 6. januarja do 28. februarja prihodnje leto. Poleg tega bodo zaslišali 98 javnih organov, vključno z naravovarstveniki in državljansko pobudo "Osnovni predor v Prago". Po napovedih načrtovalcev bo končni tečaj določen čez pet let, dela na projektu mamuta pa naj bi se začela šele leta 2030.

Elbtaltrasse uporabljajo tovorni vlaki na dolge razdalje, ki prevažajo blago iz pristanišč Baltika in Severnega morja na Balkan in vse do jadranskih pristanišč. Poleg tega vlaki S-Bahn vlačijo v Schöna, regionalni vlaki v Děčín (Tetschen-Bodenbach) in mednarodni medkrajevni vlaki po dolini reke Elbe do Prage, Budimpešte in od maja 2020 nazaj v Gradec prek Dunaja.