V Urad za železniški promet je prispela prošnja za odprt dostop za železniško povezavo od Prage do Przemyśla in Medyke. Urad jo bo zdaj preveril.
V drugi polovici avgusta je RegioJet češkega upravitelja infrastrukture obvestil o svoji želji, da bi upravljal mednarodni koridor od Prage do Ostrave, Bohumina, Krakova in Przemyśla do postaje Mościska v Ukrajini, kjer sega proga s širino 1435 mm. Zdaj je zahteva po odprtem dostopu dosegla tudi poljski regulator - Urad za železniški promet.
- Potrjujemo, da je bila takšna vloga prejeta. Trenutno se preverja popolnost in izpolnjuje zahteve, ki izhajajo iz določb o dodelitvi t.i. odprti dostop. Ni izključeno, da bo prevoznik pozvan, da odpravi formalne pomanjkljivosti. Upravljavec je v prijavi navedel, da bi želel od 14. junija 2020 izvesti progo Mościska - Praga - zapisal Tomasz Frankowski iz tiskovnega oddelka UTK.
- Zaradi naših načrtov za vzpostavitev povezave Češka - Ukrajina od junija 2020, ki smo jo že uradno predstavili, smo naredili naslednji korak v postopku pridobivanja poti v okviru postopka odprtega dostopa na Poljskem. Kot na drugih progah, kjer že obratujemo, je cilj RegioJet-a ponuditi ugodne pogoje potovanja v kombinaciji s popolno storitev na vozilu RegioJet za ceno, ki bo konkurenčna v primerjavi z avtobusnim prevozom in nizkocenovnimi letalskimi prevozniki, "je zapisal Aleš Ondrůj, predstavnik RegioJet-a.
Kot smo že poročali, vlak iz Prage bo odšel okoli 10:10. Skozi Ostravo, Bohumin in Czechowice-Dziedzice je treba ob 4:30 priti do Krakova in nato ob 7:30 v Przemyśl. Dostop do postaje Mościska II, elektrificiran in s 1435 mm široko progo, bo trajal nekaj deset minut. Vrnitev vlaka iz Ukrajine na Češko naj bi potekala tudi ponoči. Vlak naj bo sestavljen samo iz vagonov z ležečimi mesti.
Vredno je biti pozoren na načrte ukrajinskih železnic, ki nameravajo konec leta 2020 dokončati gradnjo tirnice, ki bi omogočila dostop na 1435 mm tirov samo do Lvova. Potem obstaja možnost, da bi vlaki RegioJet sploh prišli do tega velikega ukrajinskega mesta .
- Potrjujemo, da je bila takšna vloga prejeta. Trenutno se preverja popolnost in izpolnjuje zahteve, ki izhajajo iz določb o dodelitvi t.i. odprti dostop. Ni izključeno, da bo prevoznik pozvan, da odpravi formalne pomanjkljivosti. Upravljavec je v prijavi navedel, da bi želel od 14. junija 2020 izvesti progo Mościska - Praga - zapisal Tomasz Frankowski iz tiskovnega oddelka UTK.
- Zaradi naših načrtov za vzpostavitev povezave Češka - Ukrajina od junija 2020, ki smo jo že uradno predstavili, smo naredili naslednji korak v postopku pridobivanja poti v okviru postopka odprtega dostopa na Poljskem. Kot na drugih progah, kjer že obratujemo, je cilj RegioJet-a ponuditi ugodne pogoje potovanja v kombinaciji s popolno storitev na vozilu RegioJet za ceno, ki bo konkurenčna v primerjavi z avtobusnim prevozom in nizkocenovnimi letalskimi prevozniki, "je zapisal Aleš Ondrůj, predstavnik RegioJet-a.
Kot smo že poročali, vlak iz Prage bo odšel okoli 10:10. Skozi Ostravo, Bohumin in Czechowice-Dziedzice je treba ob 4:30 priti do Krakova in nato ob 7:30 v Przemyśl. Dostop do postaje Mościska II, elektrificiran in s 1435 mm široko progo, bo trajal nekaj deset minut. Vrnitev vlaka iz Ukrajine na Češko naj bi potekala tudi ponoči. Vlak naj bo sestavljen samo iz vagonov z ležečimi mesti.
Vredno je biti pozoren na načrte ukrajinskih železnic, ki nameravajo konec leta 2020 dokončati gradnjo tirnice, ki bi omogočila dostop na 1435 mm tirov samo do Lvova. Potem obstaja možnost, da bi vlaki RegioJet sploh prišli do tega velikega ukrajinskega mesta .