NEMČIJA: Družba Go-Ahead je družbi Siemens Mobility dodelila pogodbo za dobavo 56 električnih enot, ki se uporabljajo za storitve v okolici Augsburga, od spremembe voznega reda decembra 2022. \ t
Naročilo v višini 400 milijonov EUR, ki je bilo objavljeno 31. januarja, zajema 44 Mireo EMU-jev z enim krovom za tri avtomobile in 12 dvosistemskih EMU-jev Desiro HC s petimi avtomobili.
Dvonivojske EMU bodo zagotovile „znatno“ povečanje števila sedežev na progi Augsburg - München. Enote Mireo bodo nudile 216 sedežev in 18 kolesarskih prostorov, Desiro HC 538 sedežev in 45 kolesarskih prostorov. Do štiri tri avtomobile Mireos, dve Desiro HCs ali dve Mireos in eno Desiro HC bodo lahko delali v več.
Obe vrsti vlakovnih kompozicij bosta vključevali dvigala za invalidske vozičke, sistem za obveščanje potnikov v realnem času s podatki o povezavi. Okensko steklo bo zasnovano tako, da bo izboljšalo sprejem mobilnih telefonov, predvidena pa bo tudi možnost namestitve wi-fi.
"To je še eno naročilo za naše dve regionalni železniški platformi na našem ključnem domačem trgu", je povedala direktorica Siemensove mobilnosti Sabrina Soussan in dodala, da je bila prva naloga, da se družine Mireo in Desiro HC vključita tako, da "prednosti obeh vrst vlakov" optimalno izkoristiti.
Operativno pogodbo za Augsburger Netze Lot 1 je dežela Bayern podelila v partnerstvu z Baden-Württembergom. Ta traja 12 let za december 2022 in zajema storitve v skupni vrednosti 7,4 milijona vlakovnih km / leto na treh poteh, ki jih trenutno upravlja DB Regio pod blagovno znamko Fugger-Express:
- Ulm - Augsburg - München;
- Würzburg - Ansbach - Treuchtlingen - Donauwörth - Augsburg;
- Aalen - Nördlingen - Donauwörth.
To je peta pogodba o delu, ki jo je v Nemčiji zmagala britanska skupina Go-Ahead. „Najsodobnejši vlaki, ki jih dobavlja naš partner Siemens Mobility, so pomemben gradnik za zagotavljanje visokokakovostnih operacij, ki bodo pritegnile dodatne potnike na železnico“, je dejal Stefan Krispin, predsednik uprave Go-Ahead Verkehrsgesellschaft Deutschland.