NEMČIJA: Deutsche Bahn je izbral Talgo za dobavo nove generacije poteznih vlakov za opravljanje medmestnih in mednarodnih storitev na dolge razdalje, je 5. februarja napovedal nacionalni operater.
Po mednarodnem razpisu je DB Fernverkehr Talgu podelil okvirno pogodbo za do 100 vlakovnih kompozicij, kar je zagotovilo trdno naročilo za začetno zgradbo 23 kompletov v vrednosti 550 milijonov EUR. Sestavljene iz električnih lokomotiv, voznih priklopnikov in nedoločenega števila vmesnih vlakov, bodo vlaki načrtovani za delovanje pri največji hitrosti 230 km / h.
Prvi vlaki Talgo 230 naj bi začeli obratovati od leta 2023. Po mnenju DB Fernverkehra bodo na začetku razporejeni na progah, ki vključujejo Berlin - Amsterdam, Köln - Westerland (Sylt) in Hamburg - Oberstdorf. Dvojni sistem bi moral delovati na Nizozemskem, medtem ko deli drugih dveh poti trenutno niso elektrificirani.
Podjetje DB je leta 2017 razpisalo natečaje za floto novih medkrajevnih vlakov z enim krovom, da bi nadomestilo starajoči se vozni park lokomotorjev, ki se uporabljajo na progah InterCity in EuroCity, ki jih ne uporabljajo vlaki visoke hitrosti. Vlaki naj bi imeli vsaj 485 sedežev in nudili podoben nivo udobja floti ICE, medtem ko so bili primerni za obratovanje v Nemčiji, Avstriji in „drugih evropskih državah“, vključno z Nizozemsko.
"Vidimo spodbuden trend, ki se nadaljuje, z več potniki kot kdaj koli prej z uporabo naših vlakov ICE in IC", je povedal član odbora za potniške storitve Berthold Huber. Lani je DB Fernverkehr poročal o več kot 145 milijonih potniških potovanj, v primerjavi s 142 milijoni v prejšnjem letu.
Lani septembra je odbor DB odobril naročanje še 18 vlakovnih kompozicij ICE4 in 50 vmesnih avtomobilov podjetja Siemens kot del naložbenega paketa za floto v višini 1 milijarde EUR, ki je vključeval prenovo starejših vlakov. DB se je nato zavezal k nadaljnji širitvi flote kot del načrta za izboljšanje uspešnosti, ki ga je vlada predstavila 17. januarja.