ponedeljek, 07. januar 2019

[ USA ] pogodba o gradnji prigradne linije

ZDA: Dallas Area Rapid Transit je skupnemu podjetju Archer Western in Herzog Contract dodelil pogodbo v vrednosti 783 milijonov dolarjev za izgradnjo 42 km dolge železniške proge Cotton Belt s pomočjo vodilnega oblikovalca Jacobs Engineering. Gradnja se bo letos začela do konca leta 2022.


Namen projekta je izboljšati povezljivost med glavnimi zaposlitvenimi in populacijskimi središči v severnem predmestju Dallasa, na območju za katerega je zvezni urad za promet dejal, da je močno preobremenjen in potrebuje dodatne transportne zmogljivosti. 
Pot se bo začela pri Terminalu B na mednarodnem letališču Dallas / Fort Worth, kjer si bo delila postajo s podzemno železniško progo Trinity Metro, ki je oddaljena 43 km, od Fort Wortha, ki bo predvidoma odprta 5. januarja. tečejo proti vzhodu prek okrožij Tarrant, Dallas in Collin v Shiloh Road v Plano, z 10 postajami, vključno z vozlišči z oranžnimi, zelenimi in rdečimi železniškimi linijami ter lokalnimi avtobusnimi prevozi.
Vlaki bi se najprej vozili vsakih 30 min med 06.00 - 09.00 in 15.00 - 19.00 uro in po urah in ob koncu tedna.
"Severni Teksas je v razcvetu in ta zanesljiva možnost lokalnega tranzita bo dobrodošla za mnoge prebivalce," je dejal David Casey, predsednik težkega civilnega oddelka podjetja Archer Western.
Projekt bo uporabil obstoječo prilagoditev, ki se uporablja za regionalne tovorne prevoze, ki jih je DART pridobil od jugozahodne železnice St Louis leta 1990 z namenom prihodnje uporabe potnikov. To se bo dvakrat spremljalo in nadgradilo po standardih, ki so potrebni za potniške storitve, ki vozijo do 126 km / h (79 milj / h). Načrtovana je flota osmih dizel motorjev; ti še niso bili izbrani, vendar bi morali biti združljivi s flirt floti, ki jo je Stadler dobavil za TEX Rail.
Medtem ko so projekti TEX Rail in Cotton Belt ločeni, je velik del železniškega koridorja TEX prav tako v lasti DART in predvideva, da bodo vlaki iz bombažnega pasu v prihodnosti potekali po celotnem koridorju.
Projekt bombažnega pasu v vrednosti 1 milijarde dolarjev se financira s posojilom za rehabilitacijo in izboljšanje železnic v višini 908 milijonov dolarjev pri zveznem ministrstvu za promet, ki ga je potrdil sekretar Elaine L Chao 21. decembra. regionalnim in lokalnim agencijam, ki so v ospredju razvoja infrastrukturnih rešitev za potrebe svojih skupnosti, «je dejal Chao.