ponedeljek, 26. februar 2018

[ BOL - FA ] Ferroviaria Andina naroči Stadlerjeve lokomotive

BOLIVIA: Ferroviaria Andina je postavila prvo nalogo za tri lokomotive v Stadlerjevem South American Light Loco dizajnu, ki je bil razvit posebej za latinskoameriški trg.

Lokomotive znamke SALi, ki se proizvajajo v Stadlerjevem obratu Valencia v Španiji, izhajajo iz družine Eurodual. Stadler je dejal, da bi "super-lahka" tovorna lokomotiva s premerom 100 km / h za 1 000 mm združila močno moč z manjšo porabo goriva. Delovali bodo na več kot 5 000 m nadmorske višine, zato ima dve hrupni in toplotno izolirani kabini, ki zagotavljajo udobje v ekstremnih pogojih.
"Ta pogodba predstavlja vrhunec večletnega intenzivnega dela na latinskoameriški celini, za katero menimo, da ima veliko železniško usmerjeno prihodnost", je povedala Iñigo Parra, izvršna podpredsednica Stadlerja v Španiji, ko je bilo naročilo objavljeno 19. februarja.
Stadler upa, da bo SALi "postal referenčna lokomotiva za osrednji koridor za integracijo železnic na morju", ki naj bi povezal perujsko pristanišče Ilo blizu Tacne s pristaniščem Santos blizu Sao Paola v Braziliji. "Napredek železniškega tovornega prometa, povezovanje železnic s pacifiškega in atlantskega morja in reševanje izzivov mobilnosti, ki jih postavljajo velika mesta, bodo v železniškem sektorju omogočile več priložnosti, za katere ima Stadler učinkovite rešitve", je dejala Parra.
FCA zagotavlja storitve tovornega in potniškega prometa v omrežju 2 276 km na zahodu Bolivije, z mednarodnimi povezavami s Čilom, Argentino in Perujem preko trajekta po jezeru Titicaca.
Odlok o lokomotivah "je še en korak naprej k združitvi železnice na ozemlju Bolivije in krepitvi priložnosti za integracijo in trgovino, ne samo v Boliviji, temveč tudi s sosednjimi državami in drugimi deli sveta s pomočjo veliko bolj konkurenčnega in varnejšega prevoz, "je dejal predsednik FCA Carlos Gill.