Koroška proga, ki že desetletja žalostno propada, ima poleg skromnega voznega reda tudi najmanjše dovoljene omejitve hitrosti vlakov. Te namreč na relaciji od Prevalj do Maribora ne presežejo 70 kilometrov na uro, vlaki pa ustavljajo na postajah, ki so že v prejšnjem stoletju kričale po obnovi.
Medtem ko se nekaj kilometrov čez koroško mejo odvija prava železniška revolucija, ostaja slovenska stran Koroške izjemno infrastrukturno podhranjena. Ob običajnem delovnem dnevu vlak iz Maribora na Prevalje pripelje komaj štirikrat, ob nedeljah pa to relacijo prepelje zgolj en vlak. Prav tako so nesprejemljivi tudi potovalni časi, ki jih vlak porabi za pot od Maribora do Prevalj. Zaenkrat je povprečna hitrost na Koroški progi 42 kilometrov na uro, kar pomeni, da iz Prevalj v Maribor potujemo približno dve uri. Povsem neprivlačno prevozno sredstvo, saj z avtom to razdaljo premagamo v polovičnem času.
Koroška proga, ki že desetletja žalostno propada, ima poleg skromnega voznega reda tudi najmanjše dovoljene omejitve hitrosti vlakov. Te namreč na relaciji od Prevalj do Maribora ne presežejo 70 kilometrov na uro, vlaki pa ustavljajo na postajah, ki so že v prejšnjem stoletju kričale po obnovi.
Medtem ko se nekaj kilometrov čez koroško mejo odvija prava železniška revolucija, ostaja slovenska stran Koroške izjemno infrastrukturno podhranjena. Ob običajnem delovnem dnevu vlak iz Maribora na Prevalje pripelje komaj štirikrat, ob nedeljah pa to relacijo prepelje zgolj en vlak. Prav tako so nesprejemljivi tudi potovalni časi, ki jih vlak porabi za pot od Maribora do Prevalj. Zaenkrat je povprečna hitrost na Koroški progi 42 kilometrov na uro, kar pomeni, da iz Prevalj v Maribor potujemo približno dve uri. Povsem neprivlačno prevozno sredstvo, saj z avtom to razdaljo premagamo v polovičnem času.
Na spletni strani Slovenskih železnic sta objavljena dokumenta, ki prikazujeta stanje železniških prog in postaj po Sloveniji. Iz tabel je razvidno, da so na Koroškem najpočasnejše proge v Sloveniji, potniki pa na vlake in iz njih izstopajo na zastarelih železniških postajah.
Več lahko preberete TUKAJ