četrtek, 29. september 2016

[ ČD - LEO Ex.] Leo Express nakup novih vlakov iz Kitajske. Od največjega proizvajalca na svetu

V dveh letih na šoli v EU bi morali iti prvi vlaki, izdelane na Kitajskem.Vzemite jih želi voziti v zasebni prevoznik Leo Express.Na Dunaju se je podpisala pogodbo za nakup treh novih enot in okvirnega sporazuma za nadaljnjih 30 vlakov največji proizvajalec vlakov na svetu, ki ga CRRC.

Enote so namenjene za srednjeevropski trg,je podjetješe ni objavljena, kjer posebne enote razporeditev.
Leo Express posebej podpisala pogodbo za dobavo treh novih multi-sistema električne enot in splošno pogodbo za naslednjih tridesetih enot z CRRC Zhuzhou Electric Locomotive Co., Ltd. tovarni, kispadapod največji proizvajalec železniške opreme na svetu CRRC Corp.
Cena posla, na obeh straneh ni želel komentirati.
Dostava prvih treh enot za Leo Express je načrtovana za sredino številko 2018. zmogljivosti sedežev Leo Express bi podvojila s tem koraku.
Nove enote so zasnovane za trg CEE za undoped prometa na komercialnim tveganjem in naročanje dejavnosti v okviru javne službe.LEO Expresssedaj deluje povezave med Češko in Slovaško ter ki želi vstopiti na poljski poti.


Kitajci so uspeli v ZDA, v Evropi doslej le v Makedoniji


CRRC Group je največji svetovni proizvajalec železniških vozil in železniške opreme, kot je velika stopnja prevlado na trgu za dobavo železniške opreme, vključno vlakov s tehnologijo magnetnega lebdenja (maglev na kratko).Izdeluje lokomotive, vagoni za metro, tramvaji in avtobusi, in poleg tega na domačem trgu, dodaja, tudiZDA, Malezije, Rusije, Indije in drugih držav.Družba je pred kratkim dobil veliko naročilo za primer metro Bostonu ali pogodbe za 400 vlakov v Chicagu.
CRRC ima promet Približno trideset milijard evrov in zaposluje več kot 185.000 ljudi.Samo v razvoj njih dela 15 tisoč, je podjetje osredotoča bolj na vlakih za visoke hitrosti.Na kitajskem trgu, podjetje ima več kot 90% delež pri dobavi železniške opreme.
Dostop do evropskega trga odprli na Dunaju CRRC svojo evropsko pisarno.V Evropi, medtem CRRC napaja električni pogon le v Makedonijo, kjer se je celo dobil napoštnihžigov.Podjetje pa ne skriva velike ambicije za vstop na evropski trg za nekaj proizvajalcev prevladujejo.
"Kot vodilni med proizvajalci železnice Zelo smo veseli, da sporočamo prvi sporazum v Evropski uniji s samo LEO Express, najhitreje rastočega multimodalnega prevoznika v Evropi.Evropski trg predstavlja za nas pomembno poslovno priložnost. "CEO CRRC Želče Ching Chou-che (angleško transkripcijo Zhou Qinghe).
Leo Express še vedno deluje s petimi enotami Stadler Flirt.Sodelovanje s kitajsko podjetje, ki ga podjetje šef Peter Köhler, pripeljalo do novega koncepta storitev.Če se želite povezati s kitajsko družbo je vodil po njegovih besedah, tehnoloških rešitev in njihove zanesljivosti.

Delež čeških dobaviteljev bo pomemben, pravi nosilec

"Želimo, da se razvijejo povsem novo generacijo železniških enot, ki podvajajo potrebe in izkušnje kupcev iz prejšnje operacije.Novi vlaki bodo opremljeni s tehnologijo razvili v Leo Express.CRRC smo našli partnerja za dolgoročno rast našega poslovanja, saj je raven poosebljenje svojih enot v razvojni fazi nam omogoča zelo fleksibilno odzivajo tako komercialni promet in zahteve javnih naročnikov, "je dejal Köhler.
Po njegovem mnenju je prednost, na primer, krajši rok dobave zaradi velikih proizvodnih kapacitet."Mi smo zagotovo obdržati pomemben deležkakovostnihčeških in drugih srednjeevropskih podizvajalci.« Je dejal Köhler.
Kitajski vlaki morajo opraviti dovoljenje za izvajanje operacij v državi.V Evropi obstaja več kitajski proizvajalci uspeli le v dobavi avtobusov, njegov tržni delež na evropskem trgu je razmeroma majhna.