torek, 6. september 2016

[ AUT - OBB ] Most čez Muro

Od 27. avgusta do 11. septembra se intenzivno delajo na južnem odseku med Bruck in Gradcu. Tako lahko operacija se je začela v najkrajšem možnem času, saj zahteva tehnično odličnost na vseh ravneh stavbe. Odgovoren za delo glede upravljanja delitve pot in razvoj sistema (SAE) in projektov novo / širitev (PNA). Med drugim je struktura krogla kamnitega mostu severu Peggau nadomestil.

Dela podrobno

Sestavljeni lok mostu jekla in armiranega betona voženj z dolžino 62,10 m in širine 15 m. Presenetljiva lok je 14.45 visoka. Ko bo končana, novi most je v masi približno 3000 ton in se vstavi v hidravlične stiskalnice. Prečni premik poteka preko tako imenovanih pomikov tirov, podobno der da se po odstranitvi namestitve most. Na splošno je ÖBB vložiti 7,2 milijona evrov v novo stavbo. "Uporaba zaklepanja optimalno, obnovimo v več podobmočij spremljali delo, prepusti in vrvno drogovi, vključno z" dodaja ÖBB koordinator projekta Franz Potocsnyek. "Poleg tega, čakamo različne rastline in vodila do naslonjala Schlägerungs- stabilizacijsko skala delo skozi."
"Razpored konstrukcija je več kot le ambiciozni," pravi regionalni vodja Ewald Jantscher ga ÖBB-Infrastruktur AG. "Ta razmeroma kratka operacijskega omejitev je mogoča z dejstvom, da novi 3000-tonski most poleg stare zgrajena in nadomesti s postopkom polnilni in izvrševanja. Poleg tega, da dodatna gradbena dela na odseku med Gradcem in Bruck an der Mur, tako da bomo lahko uporabili za gradnjo optimalno. Opravičujemo se vnaprej za nevšečnosti. "
ÖBB vlagati letos na Štajerskem okoli 345 milijonov evrov v obnovo in izgradnjo infrastrukturnih objektov in so eden izmed največjih vlagateljev v državi. Z 2021 pretoka, za zvezni okoli 2400000000 € v Steiermark, za izgradnjo sodobne železniške infrastrukture in obstoječe izboljšati.

Kaj to pomeni za naše potnike

Med 27,8. in 2016/09/11 mora biti nastavljen na južnem delu v tem poglavju za ta namen se lahko celotno spletno prometa. Rezervni ponudba avtobusi Schienenersatzverkehr uporablja med Gradcem in Bruck / Mur na ali svetega Mihaela. Za potnike, to pomeni, da spremeni čas odhoda, in ga je treba delno napredovala. Poleg tega se pričakuje, da zamude v cestnem prometu, zlasti na področju regionalnega prometa, ki se izkaže, nekatere povezave v celoti.
Potniki prejmejo informacije 05-1717, www.oebb.at in. Na vsakem zasedeno postajo in na informacije gradbišča na platformah



Demontaža most v časovni zamik

Res vredno videnje je prispevek Kleine Zeitung, v kateri je bila odstranitev starega mostu potekala v video na časovni zamik. 
Link: "The Last Voyage železniškega mostu"