torek, 13. januar 2015

[ PL - PKP ] PKP CARGO za nakup 20 lokomotiv za 400 milijonov PLN za delo na tuje trge

PKP CARGO je odprla javni razpis za nakup 20 multi-sistemske lokomotive služiti čezmejne železniške povezave. Pet od njih so obvezna. Vrednost naročila bo približno 400 milijonov PLN. Največji poljski železniški prevoznik bo oblikovala prve nove lokomotive v H2 2016. Bodo potegnite vlakom v Nemčijo, Češko, Slovaško, Avstrijo, Madžarsko in Nizozemsko. Po pridobitvi češkega prevoznika AWT za blizu 400 milijonov PLN, je to še en korak, ki utrjuje mednarodni položaj drugega največjega tovorni prevoznik v Evropski uniji.

Prvotno PKP CARGO šteje pridobitev desetih multi-system lokomotive z možnostjo odkupa še pet; Vendar pa glede na elektrifikacijo meji z Nemčijo pri Węgliniec, se je odločila za nakup 15 lokomotiv z možnostjo odkupa še pet.
"Pridobitev multi-sistemskih lokomotiv je mejnik za PKP CARGO, zlasti v okviru nedavno napovedala pridobitev češkega prevoznika AWT. Kot smo razširili našo mednarodno poslovanje, smo se vlagajo v nov železniški vozni park. Medtem ko smo na začetku šteli nakup deset lokomotive, zdaj odpira razpis za 15 multi-sistemske lokomotive z možnostjo odkupa še pet. To bo okrepilo zmogljivosti PKP Cargo obratujočih mednarodnih železniških povezav, "pravi Wojciech Derda, član uprave, zadolžen za operacije na PKP CARGO.
Prvi dve nove lokomotive, odobrene za Poljsko, Češko, Slovaško, Madžarsko, Nemčijo in Avstrijo bodo pridružili PKP Cargo voznega parka v avgustu 2016 in zadnjega že v marcu 2017. razpisne pokriva celoten vzdrževanja lokomotiv do vključno Prva popravila revizija (P4 raven). Popravilo revizija poteka po osmih letih delovanja ali prevoženih 1,2 mn km. Morebitna odločitev, da pridobijo dodatne lokomotive se lahko na podlagi analize povpraševanja po teh voznega parka.
PKP CARGO bo od prodajalca zahtevati, da ima izkušnje na področju proizvodnje električnih lokomotiv, kakor tudi homologacijo v vsaj eni od držav, kjer bodo nove lokomotive delujejo. To bo zagotovilo najvišjo kakovost izvajanja. Pogodba bo imeti vzpostavljene mehanizme, ki varujejo PKP CARGO pred morebitno izpadov lokomotiv, kot so tehnične pripravljenosti in zanesljivosti kazalnikov. Non-performance kazalnikov bo zahteval plačilo odškodnine v PKP CARGO, da bi pokrili stroške nadomestnega voznega parka.
Podjetje prej v lasti le eno multi-lokomotornega sistema in upravlja ostale v poslovni najem. Rešitev dovoljeno PKP CARGO za hitro in prožno odzivati ​​na spreminjajoče se pogoje prevozov in za pridobitev varnostnih spričeval v tujini. Zahvaljujoč potrdil, lahko PKP CARGO deluje prevoze sloneti v devetih državah članicah Evropske unije. V tem času se je izkoriščenost PKP Cargo lokomotiv večnivojskih ustalila. Prevzem je najboljša možnost, da v teh okoliščinah.
Obstoječi multi-sistem lokomotive PKP Cargo
Prvi multi-sistemske lokomotive s PKP CARGO uporabljajo od leta 2008 je bilo EU43 (Traxx) stroji, ki jih Bombardier. Prevoznik v lasti šest takih, ki upravljajo lokomotive prevoze med Poljsko in Nemčijo. V letu 2012 so bile lokomotive Bombardiera nadomesti z EU45 (Eurosprinter) stroje, ki jih je Siemens. Trenutno PKP CARGO uporablja deset takih lokomotiv. Jih potegnite vlakov z zabojniki, avtomobili, jeklo, premog, koks, železove rude, čips in avtomobilskih delov, med drugim. Oni vodijo v treh glavnih koridorjev: Poljska, Češka, Avstrija, Poljska-Nemčija-Nizozemska in Nemčija-Poljska-Češka-Slovaška-Madžarska.

PKP CARGO v 13 evropskih državah
PKP CARGO bodo imeli dostop do 13 evropskih trgih po zaprtju pridobitev Napredno svetovni promet (AWT). Slovenija, Hrvaška, Bolgarija in Romunija sta se pridružili skupini servisirana držav: Nemčija, Češka, Slovaška, Avstrija, Nizozemska, Madžarska in Litva. Razen multi-sistemskih lokomotiv, PKP CARGO uporablja druge vrste lokomotiv za mednarodne prevoze. Dizelske lokomotive, ki se uporabljajo v Nemčiji, na Češkem, Slovaškem in v Litvi. PKP CARGO razvije single-sistemske električne lokomotive na Češkem in Slovaškem.
Prevoznik lahko vnesete tujega trga s pridobitvijo varnostnega spričevala, ki jih lokalni regulator izdal. Postopek je podoben v vseh državah članicah Evropske unije, vendar pa se izvaja od primera do primera. Ena od zahtev za potrdilo, ki se izda, je za delovanje lokomotive odobrene v posamezni državi. PKP CARGO je imela svoje ET22 in ET41 električne lokomotive in ST44 in SM42 dizelske lokomotive homologirana na Češkem in Slovaškem, med drugim.
PKP CARGO vlaki poganja poljskih strojevodjem v treh državah: Češka, Slovaška in Nemčija. Za vožnjo vlaka v tujini, morajo strojevodje opraviti jezikovni pregled in dobili lokalni certificiranje strojevodja. PKP CARGO uporablja storitve voznikov tretjih oseb v drugih državah.
O multi-sistemskih lokomotiv
Multi-sistemske električne lokomotive so namenjeni za premikanje med različnimi sistemi elektrarne brez ustavljanja vlaka. To zagotavlja nemoteno delovanje čezmejne prevoze v državah z uporabo različnih napetosti na železniškem omrežju. Kot rezultat, lahko vlak uporabite eno lokomotivo iti, na primer, iz Nemčije, s Poljske, Češke in Slovaške na Madžarsko. Multi-sistemske lokomotive so nekaj odstotkov dražji kot single-sistemskih lokomotiv.
Foto; Google // Beseda ; PKP Cargo