Predsednik uprave - CEO Železnic Federacije Bosne in Hercegovine Nijaz Puzić je dejal na novinarski konferenci v Sarajevu, da je katastrofa večjih težav na progi, in da je bilo več kot 50 točk krize, ki so ustvarili zastoj v železniškem prometu. Kljub temu so dodal, železnice v rekordnem času uspelo vzpostaviti prometa in vse potovalne poti na progah FBiH železnice so danes pohodna in dobava poslovnih subjektov mora biti gladka, z mehko vožnjo in okrepljene varnostne ukrepe. Puzić je dejal, da je omogočila priključitev celotne linije na Koridor 5-C iz Doboju, da Čapljina, s tirov linij med Tuzla-Zvornik, Tuzla-Brčkega, Tuzla Lancaster in Tuzla-Doboj. Dejal je, da še bolj povezati z FBiH železnice Banja Luki, in hrvaško Srbije je odvisen od dinamike del, ki se izvajajo RS železnicah, hrvaških železnicah in Srbijo. Sanacija škode zaradi poplav pa bodo zahtevali več deset milijonov znamk, upoštevajoč številne plazove in škoda za železniško infrastrukturo.Puzić dejal, da pripravi informacije o zahtevkih za donatorske konference, in so zaprosili za pomoč, da mednarodna železniška zveza (UIC) in kolegi železniške delavce iz drugih držav. Vzdolž železniške tire, v skladu z njim, ubil veliko stavb, in je tudi Število železniških delavcev, ki so izgubili svoje premoženje. svetovalka za odnose z javnostmi na Ministrstvu za promet in komunikacije Federacije Bosne in Hercegovine Amila Lačević je ime odgovoren minister Enver Bijedića čestital železniških moške izrednih prizadevanj v teh težkih razmerah. "železničarjev so znova dokazali, da so res en sistem ki jih je treba upoštevati. po uničujočih poplavah v rekordnem času železniška proga v Federaciji ponovno pogajati in je sposoben zagotoviti vse, kar je potrebno za BiH gospodarstvo deluje nemoteno, "je poudaril Lačević. prepeljati besede ministra Bijedića da to delo in železničarjev napora spomnil na veliko boljšem času, ko se mladi delajo graditi to železniške dejavnosti. FBiH Železnice z vso to delo v težkih okoliščinah, zaradi blokiranega transakcijskega računa.Železnica je bila opuščena v celotnem območju, in za dolgo časa ni naredila velik remont delnic. Puzić spomnil, da je narejen železnice od Čapljina na Bradina, in zdaj je treba zaloge Bradina v Sarajevo.Prenova železniškega koridorja 5-C je zapleten in drag projekt, ki si ne more storiti brez sredstev mednarodnih upnikov. Theft železo uteži, kablov in drugih materialov v navadnih, zlasti v izrednih razmerah, kot je poudaril, je neposreden napad na varnost in življenja vsi, katerih dejavnost je povezana z gibanjem tirih, in kot ŽFBiH pozval ustrezne organe, da sprejmejo vse ukrepe za odkrivanje in kaznovanje storilcev.