Gre za veliko sramoto, ki je SNCF že stala več kot 50 milijonov evrov, na koncu pa bo strošek verjetno še za nekaj deset milijonov višji, piše britanski BBC. Gradbena dela za razširitev postaj, tako da bodo novi vlaki lahko peljali mimo, so se že začela. Doslej naj bi jih popravili kakih 300, kar jih je stalo 50 milijonov, a prilagoditi naj bi jih bilo treba še približno tisoč.
Niso preverili dimenzij postaj starejših od 30 let
Do napake naj bi prišlo, ker je državno podjetje RFF, ki upravlja železniško omrežje, SNCF posredovalo napačne podatke o dimenzijah, piše BBC. Izmerili naj bi postaje, ki so bile zgrajene pred manj kot 30 leti, spregledali pa so dejstvo, da so bile številne regionalne železniške postaje v Franciji zgrajene pred 50 leti in več, ko so bili vlaki še precej ožji.
Tako se je zgodilo, da so robovi peronov na nekaterih postajah preprosto preblizu tirom, tako da ne ostaja dovolj prostora za nove vlake. Te so sicer naročili pri francoskem Alstomu in kanadskem Bombardieru.
Minister krivdu pripisal "absurdnemu železniškemu sistemu"
Neprijeten zaplet je razkrila francoska satirična raziskovalna revija Le Canard Enchaine. Pri RFF so nato že potrdili, da imajo problem, ki so ga odkrili "malo pozno", francoski minister za promet Frederic Cuvillier pa je krivdo pripisal "absurdnemu železniškemu sistemu". "Ko ločiš upravljavca železnic od železniške družbe, se zgodi to," je dejal.
RFF, ki ga že bremeni dolg v višini 33,7 milijard evrov, upa, da mu bodo stroške najnovejše napake pomagali pokriti SNCF in regionalne oblasti.