Novi razred kompozicij, se je izkazalo, enonadstropni vlak za visoke hitrosti (vmax 249 kilometrov na uro). Stadler Rail jih bodo zgradili več vlak sistema za SBB. Kljub prejšnjim novicah, je bilo ugotovljeno, proizvajalec izpolnjevanju posebnih potreb švicarskih železnic.Design:
Zunanja oblika je produkt Nose Design iz Züricha [CH - SBB ]. Zasnova moč glava je čista.Bela površina prečka veliko šivov. Poglejmo, kako se izkaže v končnem izdelku.Prednje okno ima rahlo črke V. na dnu, na preostalem je zasnova precej nevtralna.
Ko boste vzeli dodaten ogledate na spletni strani Nose, eden odkrije ta agencija združil tudi s Stadler Rail, ko je ponujal za razpis novega IC / IR dvonivojski flote za SBB. Na koncu je bil ta vrstni red podeli podjetjem Bombardier in svojo platformo Twindexx.
Novost je tudi kombinacija nizke tlake zgibnih vlaka v kombinaciji z največjo hitrostjo 249 kilometrov na uro. Ti vlaki bodo hrbtenica flote medmestno ki se uporabljajo pri 59 km dolgega baznega predora Gotthard je trenutno v zaključni fazi.
SBB so dali nalog za prihodnjih mednarodnih gladka vlakov do Stadler Rail danes. Po razpisu ,švicarski ponudnik zmagal s 29 Euro mestnih vlakov. To jepomemben mejnik za Stadler Rail. Družba se pridružuje temu da pred segmentu visoko hitrostjo do 250 km / h . V Večsistemske premazi dobimo soglasja za Švici, Italiji, Nemčiji in Avstriji. Gre za prvo nizkim podom single - nadstropni visoke hitrosti vlaka na svetu . Tako je Zakono diskriminaciji zaradi invalidnosti v celoti upoštevajo. Da je vredna okoli 980 milijonov CHFveselje Peter Spühler , lastnik in predsednik uprave Stadler Rail Group je velika : "Zelo smo ponosni, da nam je uspelo izpolniti visoke zahteve specifikacije zmogljivosti vozila optimalno z našim konceptom . Zahvaljujem se na tej točkiSBB za zaupanje, ki jih dajejo v nas. Vsekakor so reference naših strank v smislu zanesljivosti in razpoložljivosti , in zlasti v gradbeništvu in odobritev čezmejnih multi- sistem vlakov za Italijo , Avstrijo in Nemčijo , imeli pozitiven vpliv . "
Dokazane lastnosti in inovacije, na novo razvit EC250 je 200 metrov dolgo 11-del izgovorjene. Pri vozilih povezana s tako imenovanimi-Jakobove podstavnimi vozički. Stadler Rail bil sposoben sestaviti v razvoju vlaka na mnogih preverjenih sestavin prejšnjih družin vozil.Družba ima tudi veliko izkušenj z vlakom čezmejnega prometa Švica - Italija, ki je že bilo 40 vlakov dokazano tudi za več let. Nadaljnjih 18 Večsistemske vlaki so odobreni za Italijo in Avstrijo. Stadler Rail je v bistvu veliko izkušenj z vlaki za Italijo. Že več kot 100 Stadler vlaki so uspešno uporabljajo v Italiji.