Trigranit je leta 2007 projekt zastavil z zelo ambiciozno časovnico. Po prvih načrtih naj bi bil javni del zaključen že spomladi 2011, nato se je rok prestavil na konec 2012, zdaj pa je pri koncu 2014.
Vmes so se dogajali številni zapleti glede investicijskih pogojev in zahtev glede idejne zasnove, poleg tega pa je projekt padel tudi v obdobje izbruha finančne in gospodarske krize.
V družbi Emonika so sicer minuli teden povedali, da bodo za gradbeno dovoljenje zaprosili še do konca tega meseca, graditi pa naj bi začeli še letos. Do konca leta 2014 naj bi dokončali prvo fazo projekta – železniško in avtobusno postajo, parkirišča, nakupovalni ter zabaviščni center. Stanovanjsko in poslovno stolpnico, ki sta prav tako del projekta, pa bi gradili pozneje.
Na Slovenskih železnicah pravijo, da se veselijo čim hitrejše izgradnje javnega dela Emonike, ki bo vseboval novo železniško in avtobusno postajo, zato bodo v skladu s svojimi pristojnostmi tudi v prihodnje dejavno sodelovali v projektu izgradnje Emonike.
Na ministrstvu za infrastrukturo in prostor so nad projektom izrazili zadovoljstvo. Poudarili so, da bo postopek izdaje gradbenega dovoljenja tekel v skladu z zakonskimi roki.
Za dokončanje projekta se je pred kratkim po pogovoru z vodstvom Trigranita zavzel tudi premier Janez Janša, ki je obljubil, da si bo vlada prizadevala za pospešitev postopkov. Tudi na Mestni občini Ljubljana zagotavljajo, da podpirajo projekt, čeprav so tudi na njih leteli očitki, da so s svojimi zahtevami glede postavitve tirov zavirali njegovo izvedbo.