Južna Afrika: Podrobnosti o R97bn velikih voznega parka načrt obnove, so bili določeni pri potnikih agencija za železniški promet iz Južne Afrike, ki industrija dan 5. aprila oceniti zanimanje potencialnih dobaviteljev in finančniki.
Obstaja "nujni" potrebo po novih vlakov za nadomestitev življenje potekel vozila, ki temeljijo na tehnologiji 1950. Prasa upa, da bo prvi od 6 600 novih vozil, ki vstopajo storitev v letu 2015, z oddajo teče do leta 2030. Od teh bo, 4 600 vozil, se oblikuje kot 718 EMU za primestne storitve Metrorail, medtem ko bo preostala 2 000 se vleče trenerji za floto Shosholoza Meyl je inter-city. Okoli 97 novih električnih in 27 dizelske lokomotive Prav tako bodo potrebne.
Študija izvedljivosti naj bi bil dokončan do junija, pred medresorska skupina sestavljena iz državne blagajne in oddelki za promet, trgovino in industrijo in javna podjetja vabi k predložitvi do marca 2012. Prednostni ponudnik se objavi v avgustu 2012 in pogodbe, podpisane v novembru.
Lokalni prispevek se bo potrebno, minister za promet Sibusiso Ndebele rekel da "ni mogoče preveč poudariti dejstvo, da bo to ustvarilo možnosti za podjetja, spodbujanje železniški industriji inženiringa in povezanih dobavitelji v vrednostni verigi ter prispeva k našim ciljem industrijske politike , še posebej revitalizacijo lastne industrije, ustvarjanje delovnih mest ter razvoj novih znanj. "
Prasa CEO Lucky Montana dejal nadgradnje ni mogoče odložiti, kot brez njega, železniške lahko "kolaps" v manj kot 10 let. Vendar Ndebele poudaril, da "državne blagajne, ne zadostujejo za financiranje tako velik program". Vlada bo prispeval R30 · 2 milijardi v naslednjih treh letih, vendar "pomemben in stalno zavezanost lokalnih in mednarodnih financerjev bo potrebno".