ponedeljek, 18. april 2011

2011: Geometrija in tlačne napetosti na kolo / tir


Nova metoda omogoča določanje pogojev v stiku površine kolesa in tira.

Kolesa in tirnic z železniškim prometom veljajo zelo visoke napetosti. Kolesne obremenitve, ki presega 10 ton, ki delujejo v stiku površine nekaj kvadratnih centimetrov. To zelo visoke napetosti na območju tekalne plasti, ki se giblje v območju od 1000 MPa. Te ekstremne poudarja škodljive kolesa in tira materiali, gospodarske in varnostne posledice.

Eden od najpomembnejših vhodnih spremenljivk za nadaljnje ukrepe za optimizacijo na kolesa in tira, geometrija stika površino in porazdelitve napetosti v dar kontaktne površine. Zaradi profila obliko obeh kontaktnimi partnerji, vrednost teh spremenljivk je odvisno od različnih parametrov. Poleg obremenitve koles, ki visi največje napetosti in stične površine velikosti, predvsem na bočni položaj za volanom na progi. Kolo je še, da se premaknete po poti moči, za zagotovitev želenega self-centriranje koles, ki dalj časa omogočajo zmanjšanje obrabe.