četrtek, 6. januar 2011

Po vrsti ukrepov v letu 2010 so Slovenske železnice postavi na noge



Ljubljana - železnic Slovenije so zaradi številnih ukrepov v letu 2010 začelo dober način za uspešno izterjavo. Kljub izgube, ki so zajeti poslovni izboljšuje in je boljši od načrtovanega. Še vedno ne vem, usoda Logističnoga Holding, ki železnico povezani z Luko Koper in Intereuropo.

Kluci POVEČANJE STATEMENT TRANSPORT

Železnice iz Luke Koper in drugod po državi, je del petega evropskega prometnih koridorjih, in je življenjska sila Slovenskih železnic. Tom trak Slovenske železnice prepeljejo več kot polovico njenega tovora pa približno 40% tovora v Luki Koper.
Slovenske železnice v novembru z železnico prepeljani 891 998 ton tovora in 26 702 vozil in 239 milijonov kilometrov netotonskih.

V primerjavi z istim mesecih leta 2009. je povečala za 17,4% obremenitvi, 27% več avtomobilov in netotonskih kilometrov.
To je nadaljevanje dobrih rezultatov cijelogodišnjih naprej. V prvih 11 mesecih SŽ v Luki Koper in iz nje prepeljejo 8.500.000 ton tovora v vagonih in opraviti 260 093 2232 netotonskih milijonov kilometrov. Ti rezultati presegajo z enakim obdobjem v letu 2009 na 23%, in brenčanje avtomobilov za 29% in 24% v netotonskim kilometrov.

Te številke SŽ dosega prometa rezultati iz obdobja pred krizo, kar je dober znak okrevanja gospodarstva in dajejo upanje na boljše čase.

DRŽAVA dober lastnik?

Za reševanje podjetja je ključni truda in bo navedeno, da je iz namenskih sredstev za železniško infrastrukturo, je nov zakon popolnoma prenovljeni železniškega sistema. Premier Borut Pahor je dejavna tudi v kontrolnih postaj, in redno obišče podjetje in osebno nadzoruje potek in rezultate.
Slovenske železnice pripraviti ukrepe za poslovno, finančno in osebje reševalne službe, v kateri je glavni cilj povečanje prihodkov, racionalizacijo stroškov, notranjo reorganizacijo.

Kadrovske spremembe težka naloga

Kadrovske spremembe so se izkazali za težko delo, vendar v resnici prvi korak pošiljanje ljudi začasno "na čakanju" je sprožila velik val nezadovoljstva z zaposlenimi in sindikati. Torej je v tem koraku poslana 1075 zaposlenih čakala zunaj podjetja, drugi krog ukrepa čutiti veliko manjše število zaposlenih.
Ukrep za učinkovito pošiljanje ljudi v upokojitev, je pomagal zmanjšanje zaposlenosti od 7728 do 6890, ko so bili načrti zmanjšalo za 800 oseb.
U 2010. družbe uspelo doseči dogovor s socialnimi partnerji na slabše plačanih, kam shraniti dodatnih 9.000.000 €.