četrtek, 20. november 2025

[AT-ÖBB] Od 6. Oktobrski dvonadstropni vlaki IC v uporabi na zahodni progi

 

  • Vlake RJ nadomeščajo dostopni dvonadstropni vlaki IC
  • Okoli 20 odstotkov več zmogljivosti na zahodni poti 
  • Vozni red ostaja enak, novo ime vlaka je mogoče videti v informacijskih sistemih za stranke: znotraj 


(Vienna, St. Pölten, Linz, Salzburg, 30. September 2025) – Od 6. Oktobra 2025 bo ÖBB povečal število sedežev na zahodni progi med Dunajem in Salzburgom za okoli 20 odstotkov, pri čemer bo uporabil sedeže, ki jih je nedavno kupil DB, v vozni red so vključeni dostopni dvonadstropni vlaki IC Dvonadstropni vlaki IC bodo vozili na povezavah RJ s pogostejšimi postanki, dokler od konca leta 2026 na tirnice postopoma ne bodo prišli novi naročeni dvonadstropni vlaki Railjet iz Stadlerja. Hitrejše storitve RJX bo še naprej pokrivala obstoječa flota Railjet.  

Spremembe za potnikePosledica spremembe bosta dve dodatni večerni neposredni povezavi z in z dunajskega letališča (VIE). Preostali vozni red s časom odhoda in prihoda ter postanki ostane enak za potnike, od 6. se spremenijo le vozila in imena vlakov. Oktober. V informacijah o voznem redu ÖBB Scotty in prodajalni vozovnic ÖBB je bil tip vlaka že posodobljen iz „RJ“ v „IC“. Na primer, RJ 643 je iz 6.10. nato potuje kot IC 643. 
 

Vse že kupljene vstopnice ostanejo veljavne. Stranka: Ženske, ki so pred posodobitvijo na podlagi kompletov RJ opravile rezervacijo sedeža v ÖBB, so bile že obveščene in ponovno rezervirane. Tiste stranke, ki jih ni mogoče doseči zaradi pomanjkanja kontaktnih možnosti, prosimo, da se ob začetku potovanja obrnejo na osebje na vozilu –, ki jim bodo novi sedeži dodeljeni neposredno na kraju samem. Če obstajajo kakršne koli druge negotovosti ali vprašanja, se lahko stranke kadar koli obrnejo na osebje na vozilu.  

Oprema dvonadstropnih vlakov ICDvonadstropni vlaki IC, ki so trenutno v uporabi, imajo 486 sedežev v različici s šestimi vagoni (, vključno s 66 sedeži v 1. Razred in 420 mest v 2. Class) in zato ponujajo več sedežev kot prej uporabljena vozila. Opremljeni so z osmimi parkirnimi mesti za kolesa in dvema prostoroma za invalidske vozičke. Ponujajo tudi privlačno ponudbo z vhodi brez ovir, klimatsko napravo, brezplačnim WiFi in vtičnicami In Nosilci za prtljago. 

ÖBB. Danes. Za jutri. Za nas.

ÖBB oblikuje mobilnost v Avstriji že več kot 100 let. Kot celovit ponudnik storitev mobilnosti in logistike je ÖBB leta 2024 na svoj cilj na podnebju prijazen in okolju prijazen način dostavil 511 milijonov potnikov in okoli 80 milijonov ton blaga. Ker električna energija za vlake in železniške postaje prihaja iz 100 odstotkov obnovljive energije. S 94-odstotno točnostjo v potniškem prometu je ÖBB eden najbolj točnih vlakov v Evropi. Z naložbami v višini več kot 5,4 milijarde evrov letno v železniško infrastrukturo in vozni park ÖBB gradi železniški sistem za jutri. Po vsej skupini več kot 45.500 zaposlenih: na avtobusih in vlakih ter okoli 2.000 vajencev zagotavlja, da več kot 1,4 milijona potnikov vsak dan varno prispe na cilj. ÖBB je hrbtenica javnega prevoza in kot največje avstrijsko podjetje za varstvo podnebja v sektorju mobilnosti in logistike varno in okoljsko ozaveščeno pripelje ljudi in blago na cilj. Strateško vodilno podjetje skupine je ÖBB-Holding AG.