Turško logistično podjetje Akdoğan Train Cargo je pri Siemens Mobility naročilo pet najsodobnejših večsistemskih električnih lokomotiv Vectron MS, vključno s paketom opreme XLoad. Dobava naj bi se začela konec leta 2027.
Naročilo vključuje tudi desetletno pogodbo o celovitem servisiranju z možnostjo podaljšanja za do dve leti in nakupa petih dodatnih lokomotiv Vectron MS. Lokomotive Akdoğan Train Cargo bodo opremljene za čezmejno delovanje v vzhodni, jugovzhodni in srednji Evropi, vključno z Nemčijo, Avstrijo, Poljsko, Češko, Slovaško, Madžarsko, Romunijo, Bolgarijo, Slovenijo, Hrvaško in Srbijo, ter za domače delovanje v Turčiji. Poleg ustreznih nacionalnih sistemov za zaščito vlakov bodo opremljene tudi z evropskim sistemom za nadzor vlakov (ETCS) Baseline 3.
» Zelo smo veseli, da lahko kot prvo turško stranko, ki je izbrala lokomotive Vectron, pozdravimo Akdoğan Train Cargo, « pravi Andre Rodenbeck, izvršni direktor za vozni park pri Siemens Mobility. » Predstavitev Vectrona v Turčiji pomeni pomemben mejnik za našo platformo lokomotiv in pošilja močan signal za evropsko-turški tovorni promet. Z Railcoverjem in Railigentom X zagotavljamo zmogljiv paket celovitih storitev, ki uporablja analizo podatkov v realnem času in vzdrževanje na osnovi umetne inteligence, da zagotovi maksimalno razpoložljivost in dolgoročno obratovalno zanesljivost. «
„ Ponosni smo, da smo prvo podjetje v Turčiji, ki je v naš vozni park uvedlo lokomotive Siemens Vectron MS z XLoad. Z večsistemskimi zmogljivostmi nam bodo lokomotive Vectron omogočile nemoteno povezavo našega domačega omrežja s čezmejnimi tovornimi koridorji po vsej Evropi. Ta naložba krepi našo ambicijo, da našim strankam zagotovimo zanesljive, trajnostne in učinkovite rešitve za železniški promet. Nemotena vzpostavitev koridorjev po vsej EU s Siemens Vectron MS z XLoad ne bo le okrepila zelenega prometa, temveč bo ustvarila tudi nove priložnosti, “ pravi Mustafa Pekmezcan, generalni direktor Akdoğan Train Cargo.
Od začetka letošnjega leta v Turčiji obratuje en Vectron AC iz voznega parka bolgarskega operaterja PIMK Rail, ki ga upravlja skupaj s turškim operaterjem PARS Rail. Stroj z bolgarsko registracijo in oznako 80 961 v Turčiji obratuje pod oznako E 76 001. Vendar si je PARS Rail na lastne stroške zagotovil odobritev in obratovanje te lokomotive v Turčiji, kar je povezano z operativnimi omejitvami, medtem ko Siemens Mobility pripravlja lastno rešitev za odobritev različic lokomotiv Vectron MS ali Vectron AC v Turčiji, tako da je njihovo obratovanje v več državah mogoče.
Siemens Mobility je do danes prodal več kot 2800 lokomotiv Vectron več kot 100 strankam z največjimi hitrostmi do 230 km/h. Več kot 1900 lokomotiv, ki so trenutno v uporabi, je skupaj prevozilo več kot 1,2 milijarde kilometrov. Lokomotive, ki temeljijo na platformi Vectron, so bile odobrene za obratovanje v 20 evropskih državah.