RAILPOOL je 21. oktobra 2025 napovedal nadaljnjo širitev svoje ponudbe storitev za čezmejni potniški promet. V prihodnje namerava podjetje še bolj ciljno usmerjeno zagotavljati vozni park, da bi spodbudilo mednarodne železniške povezave v Evropi: »Posebej privlačna možnost je lokomotiva Siemens Vectron v kombinaciji s potniškimi vagoni Siemens Vectouro. Vagoni so že odobreni v številnih evropskih državah – vključno z Nemčijo, Avstrijo, Češko, Madžarsko, Slovaško, Dansko in Poljsko – in se zato lahko uporabljajo čez meje brez obsežnega naknadnega opremljanja ali dolgotrajnih postopkov odobritve.«
Torsten Lehnert, izvršni direktor podjetja RAILPOOL, pojasnjuje: »Opažamo naraščajoče povpraševanje po prilagodljivih, interoperabilnih in lahko dostopnih rešitvah za učinkovito in trajnostno širitev evropskega železniškega prometa. Z našimi prilagojenimi rešitvami za najem s polno zmogljivostjo ETCS, hitrostmi do 230 km/h in prilagodljivimi možnostmi konfiguracije želimo aktivno podpreti to povpraševanje in se veselimo povpraševanj.«
Trenutno RAILPOOL nima v svojem voznem parku ali naročenih lokomotiv Vectron, ki dosežejo hitrost 230 km/h. Na zahtevo stranke lahko te lokomotive nabavi tudi najemodajalec.
To je prvi primer, ko je podjetje, ki ni ÖBB in ČD, v svoj portfelj vključilo Siemensovo platformo za večvaljne vlake Vectrain, ki ni vlečna. V ZDA je Amtrak naročil potisno-vlečne vlake Airo, ki temeljijo na osebnih vagonih Siemens Venture in lokomotivah razreda SC-44 Charger.
