Skupina Škoda je 2. februarja 2023 objavila, da je ustanovila novo hčerinsko družbo Škoda Group Austria GmbH, ki je 1. februarja 2023 prevzela 40 zaposlenih in del premoženja družbe Molinari Rail GmbH Austria, ki je šla novembra 2022 v insolventnost in je bil del švicarske matične svetovalne družbe Molinari Rail AG.
Skupina Škoda s to potezo krepi svoj položaj na področju tehničnega inženiringa in oblikovanja z izkušeno ekipo, ki bo delala tako na skupinskih kot na internih projektih. Nova hčerinska družba ima sedež na Dunaju in tovarno v tirolskem mestu Schwaz. Škoda Group Austria bo imela veliko poslovno in strokovno avtonomijo, sodelovala pa bo tudi pri aktivnostih celotne skupine.
Trenutno je cilj tudi dokončati naročila, ki so bila obdelana v preteklosti. Ti vključujejo pogodbo ÖBB za predelavo 22 sedežnih vagonov razreda Bmz 21-91 v ležalnike razreda Bbcmvz za nočne reaktivne vlake. Prva dva avtomobila s hitrostjo 200 km/h sta bila dokončana septembra 2021, prvi vagoni pa so začeli obratovati decembra istega leta na relaciji Dunaj – Bregenz. Celoten sklop naj bi bil predan upravljavcu do poletja 2022, vendar sta bili do začetka leta 2023 dokončani le približno dve tretjini.
Obnovo izvaja ÖBB Train Tech (ÖBB Technische Services do avgusta 2021) na mestu Simmering. Molinari Rail Systems GmbH iz Dessaua v Nemčiji se je ukvarjal tudi s podizvajalci (zračna in kabelska kanalizacija, elektrostikalna oprema), a je prav tako plačilno nesposoben.