sreda, 14. julij 2021

[PL-PKPIC] Kakšni bodo novi dvonadstropni potisni kompleti za PKP Intercity?

 Tehnične podrobnosti novih dvonadstropnih potisnih kompletov, ki jih želi PKP Intercity kupiti v številu 38 enot, že poznamo.



PKP Intercity bi rad oblikoval 38 dvonadstropnih vlakov s sedmimi vagoni. V ta namen namerava kupiti 228 dvonadstropnih vagonov, tako imenovanih "Srednji", torej brez pogona in krmilne kabine ter 38 krmilnih vozil, torej z vozniško kabino. V sedmih vagonih bo 800 stalnih sedežev, vsak pa bo dolg 28 metrov.
Predelki 1. razreda, prodajni avtomati s prigrizki, Wi-Fi

Volani bodo imeli predelke 1. in 2. razreda, servisni prostor, prodajne avtomate, prostor za prevoz koles (koliko jih še ni navedenih) in območje za invalide in otroški vozički. Na voljo bo tudi veliko stranišče, prilagojeno potrebam gibalno oviranih oseb. Srednji vagoni bodo preprostejši: večinoma z 2. razredom in enojni avtomobili s prostorom 1. razreda.

PKP Intercity zahteva konstrukcijo, ki je "maksimalno modularna in omogoča čimprejšnjo zamenjavo posameznih elementov / podsklopov". Vagoni bodo imeli Wi-Fi, ojačevalnike signala GSM, nadzorne sisteme in sisteme za obveščanje potnikov, vključno s prikazovalniki zasedenosti na posameznih odsekih.

Pričakuje tudi dobavo 45 lokomotiv (tj. S 7 rezervnimi lokomotivami), ki bi lahko obratovale pod dvema napetostima: 3 kV DC, 25 kV AC 50 Hz (lokomotive bi zato lahko obratovale tudi na hitrih progah, zasnovanih kot del CPK konstrukcija) in komplet za potiskanje ali vlečenje. Seveda je treba imeti možnost odklopiti vagone, da bodo po potrebi lahko vozili v krajših kombinacijah, tudi brez volana, kot tradicionalni vlaki, ki jih vlečejo izključno lokomotive. Minimalna življenjska doba lokomotiv je 30 let. Zanimivo je, da naj bi lokomotive lahko delovale v dvojni vleki.


Hitrost? 200 km / h

Pričakovana konfiguracija osi je Bo'Bo 'in največja obremenitev je manjša ali enaka 221 kN. Najmanjša trajna moč lokomotiv je 5,5 MW. Tako kot vagoni naj bi bile tudi električne lokomotive odobrene za obratovanje na Poljskem in Češkem. Na čelu lokomotiv bo postavljena smerna tabla. Potisni kompleti morajo biti pripravljeni za vožnjo s hitrostjo najmanj 200 km / h.

Vzdrževanje vozila bo videti zanimivo. Pri lokomotivah bo zanje odgovoren proizvajalec (do ravni P4), vendar bo morala služba vključevati 50% zaposlenih v PKP Intercity, pri vagonih pa bo "izvajalec moral usposobiti naročnikove zaposlene pri vzdrževanju vagonov (...) na nivojih vzdrževanja P1-P3, nato pa izdajanje pooblastil za predstavnike naročnika v številu min. 20 ljudi. Postavljene storitve naj bi obratovale 24 ur na dan v Gdansku (in ne v Gdiniji, kjer ima PKP IC vzdrževalne zmogljivosti), Varšavi, Lodžu in Krakovu.



Kdaj je prva dostava?

Dostava vseh vozil, zajetih v naročilu, naj bi se izvedla do 31. maja 2026, dostava 3 lokomotiv, 2 krmilnih vagonov in 12 sredinskih vagonov pa naj bi potekala do 31. decembra 2023. Pred tem načrtuje PKP Intercity pregled pričakovanja potnikov glede novega voznega parka.

- PKP Intercity želi, da sta oprema in prostor v vagonih čim bolj prilagojena potrebam različnih skupin strank. Rešitve bodo zasnovane na celostni način, ki bo zagotovil pozitivno izkušnjo na podlagi ključnih točk železniške potniške poti. PKP Intercity načrtuje izvedbo raziskave o potrebah skupin strank v okviru rešitev za nov potisni vozni park, ki bo omogočil popolno razumevanje pričakovanj vlakov v bližnji prihodnosti - so sporočili iz tiskovne službe PKP Intercity.