ponedeljek, 12. julij 2021

CRRC začne s proizvodnjo velike akumulatorske lokomotive za pristanišče Rotterdam

 Kitajski proizvajalec železniškega voznega parka - CRRC - začenja s proizvodnjo velike ranžirne lokomotive brez emisij za ranžirne operacije v pristanišču Rotterdam.



CRRC in Rail Innovators Group sta že leta 2018 dosegla dogovor o gradnji močne lokomotive z močjo, ki jo je mogoče polniti iz kontaktne mreže. Zaenkrat so se dogovorili o tehničnih podrobnostih, pripravljalna dela pa je ovirala tudi pandemija, ki traja od konca leta 2019. Lokomotiva je zdaj v proizvodnji.
Lokomotiva naj bi bila pripravljena za delo v različnih napetostnih sistemih in opremljena z velikozmogljivimi baterijami ter zelo modernimi, inteligentnimi napravami, ki vrnejo največjo možno količino energije iz zaviranja napravam, ki jo zbirajo. RIG je leta 2024 plačal za prvo lokomotivo, ki jo je v pristanišču Rotterdam upravljal Rail Force One. Cilj je odpraviti vleko dizelskega goriva iz vseh ranžirnih operacij in operacij na kratke razdalje.

- CRRC je največji proizvajalec lokomotiv na svetu in se lahko pohvali z dokazanimi dosežki na področju baterij in hibridne tehnologije. V njihovo znanje in kompetence zelo zaupamo. Z uporabo tehnologije brez emisij CRRC in s hranjenjem z zeleno energijo želimo postati vodilni v okolju prijaznem delovanju železniškega sistema brez ogljika, je dejal Julian Remie, predsednik skupine Rail Innovators Group.

Prišel je čas, da skupaj z RIG začnemo projekt in za pristanišče Rotterdam dostavimo inovativne hibridne lokomotive brez emisij. Naše lokomotive so zasnovane tako, da so ogljično nevtralne in železniškim prevoznikom in vozliščem ponujajo zeleno in energetsko učinkovito alternativo tradicionalnim dizelskim lokomotivam. Z dobavo lokomotiv bomo prispevali k skupnemu cilju GIS in pristanišča Rotterdam, da dosežemo nič emisij, je dejal Chen Qianga, generalni direktor CRRC Europe.