Obstaja pogodba za popravilo Pendolina po nesreči. Za polovico cene novega skladišča
Več kot eno leto in pol sta potrebovala Alstom in PKP Intercity za komuniciranje o popravilu skladišča Pendolino, poškodovane v nesreči Ozimek. Stroški popravila bodo znašali 8,5 milijona evrov neto, kar je več kot polovica cene novega vozila. Sestava se bo v letu 2020 vrnila na skladbe.
PKP Intercity se zelo dolgo odloča za popravilo poškodovanih skladišč in tako izgubi potencialne prihodke od uporabe sodobnih enot. To velja za, med drugim Pikčaste sestavine .
Najdražja popravila v zgodovini PKP Intercity, pa bo ponovno v sestavi prometa Pendolino ED250-002, resno poškodovana v nesreči s tovornjakom v Ozimek aprila lani . Prvotno je PKP Intercity nameraval poslati skladišče v Italijo pred koncem leta 2017 . Popravila pa je bila zamujana za eno leto. Do marca 2018 je PKP Intercity začel postopek oddaje naročila za popravilo skladišča.
Zdaj je končano. Skupna vrednost pogodbe je znašala 8 535 722 EUR brez DDV ali 10,5 milijona EUR bruto. To je veliko več, kot je ocenil PKP Intercity - to je bilo 6 milijonov EUR . Na današnjem deviznem tečaju je 45 milijonov PLN. Le 4 milijone zlotov bo pokril zavarovanje voznika tovornjaka, ki je povzročil nesrečo. Treba je opozoriti, da je za 20 ED250 depotov prevoznik plačal 400 milijonov evrov ali 20 milijonov evrov za skladišče.
PKP Intercity tiskovni predstavnik Agnieszka Serbeńska potrjuje, da je bila pogodba podpisana. - Dostava vozila Alstomu načrtujemo decembra letos, čas popravila pa je 584 dni od datuma dobave izvajalca ED250-002 za popravilo - obvesti.
Treba je opozoriti, da je Alstom v letu 2017 plačal približno 50 milijonov EUR globeza odlog dostave Pendolino (iz katerega se ni strinjal, v tem primeru pa je izgubil arbitražo). Trenutno je internet nameščen na krovu vozil, za katerega bo družba plačala skoraj 32 milijonov PLN.