Gradnja podvoza na Ljubljanski je v polnem teku. Dela naj bi potekala predvidoma 16 mesecev, v tem času pa velja popolna zapora Ljubljanske ulice od križišča z Jezdarsko ulico do križišča z Masarykovo ulico in popolna zapora priključka z Betnavske ceste na Gorkega ulico.
Začasni prehod za pešce in kolesarje
Z gradnjo so začeli konec avgusta in v tem času se je izvedel začasni zavarovan nivojski prehod za pešce in kolesarje, ki bo tako urejen ves čas gradnje podvoza. Izvedla so se tudi pripravljalna dela na južnem delu gradbišča, kot so odstranitev asfaltne plasti, prestavitev komunalnih vodov, pričetek izvajanja zemeljskih del, izvajanje jet-groutingov in armiranobetonskih pilotov. Prav tako se je izvedla začasna dostopna cesta do stavbe Lizike Jančar.
Na mariborski občini so dejali, da dela potekajo v skladu s plani in dodali, da jih veseli, da so občani obvoze in dela dobro sprejeli, obvozi so tekoči in ne vplivajo na potek del.
Spomnimo..
Celoten projekt gradnje podvoza bo stal približno 8 milijonov. Mestna občina bo od tega prispevala 3,3 milijone evrov, Direkcija RS za infrastrukturo pa 4,6 milijonov evrov. Namen projekta je urediti izven nivojsko križanje mestne prometnice in železniške proge Maribor – Prevalje – državna meja ter loka Tezno – Studenci. Namesto finančnih bo investicijski projekt povzročil druge – družbene – učinke, ki so razbremenitev cestnega prometa ter s tem preprečevanje gneče ter prometnih zamaškov, pozitiven vpliv na počutje prebivalcev z vidika razbremenitve prometa, urejena cestna in železniška infrastruktura v MOM ter zmanjšanje hrupa in emisij izpušnih plinov. Celoten projekt bi naj bil zaključen oktobra 2019.