ITALIJA: Okvirni sporazum za ponudbo Stadlerja, da bo ponudil regionalni operater FNM v Lombardiji s priklopom na 30 do 50 akumulatorjev z več kot enoto dizelskih motorjev z dizelskim motorjem 140 km / h za uporabo pri storitvah Ferrovienord, je bil 21. novembra podpisan v Milanu.
Sporazum poteka osem let v vrednosti 6 395 milijonov EUR na enoto in predvideva predvideno vzdrževanje ter vandalizem in popravila nesreč. Za začetne 30 enot, ki jih je treba dostaviti od leta 2021, je naročilo v višini 192 milijonov EUR.
Vsaka enota bo imela tri osebne avtomobile in močnostni modul, v katerem sta dva dizelska motorja, skladna s Stage V, s katalizatorji SCR, ki napajajo dva sklopa baterij. To bo omogočilo delovanje na ničelni in nizko-hrupni postaji ter zmanjšanje emisij v urbanih območjih in zagotovilo hitrejši pospešek za 20%, pri čemer se pričakuje, da bo koristen na progah s pogostimi postanki.
Pričakuje se, da bo okrevanje energije povzročilo 30-odstotno zmanjšanje porabe goriva v primerjavi z obstoječo floto, prihranilo 3 milijone EUR na leto in zmanjšalo emisije CO 2 za 12 400 ton / leto. Uporaba ločenega modula bo prav tako zmanjšala hrup in vibracije na potniških območjih v primerjavi z dvižnimi motorji na tleh.
Stadler je sodeloval z Giugiaro Architetturo in Nose Design Experience za razvoj enot. Dolg bo 66 x 8 m, s 168 sedeži in skupno zmogljivostjo 328 potnikov. Opremljeni bodo z WC-jem, LED osvetlitvijo, wi-fi, vtičnicami 220 V, USB-priključki, informacijskim sistemom za potnike, CCTV, prostori za kolesa, lučmi za odpiranje in zapiranje vrat ter drsnimi vrzelmi med vlakom in ploščadjo.
"Posebej inovativne specifikacije teh dizelskih električnih vlakov bodo zagotovile standarde kakovosti in zmogljivosti med najboljšimi v Evropi," je povedala predsednik FNM Andrea Gibelli.
V septembru sta FNM in Hitachi Rail Italija podpisali osemletno okvirno pogodbo za oskrbo med 50 in 120 visoko zmogljivimi dvonivojskimi EMU, s trdnim naročilom za začetno 30.