GRČIJA: Odprto dostopno tovorno podjetje Rail Cargo Logistics Goldair je 27. junija začel upravljati svoje vlake v nacionalnem železniškem omrežju, ko je odprl začetni izlet s terminala RCG v Sindosu v bližini Soluna do Idomena na meji s Makedonijo.
Skupno podjetje med avstrijsko skupino Rail Cargo in grško prometno-logistično družbo Goldair Group je bilo ustanovljeno leta 2014 in "uspešno deluje od leta 2015". Vendar pa je za premagovanje različnih ovir za uporabo lastnega vleka trajalo 3½ let. Po mnenju RCG je skupno podjetje "prvo aktivno zasebno podjetje, ki ponuja lastne vlečne storitve" na grškem trgu, zaradi česar je Grčija 11. država, v kateri skupina upravlja z lastnimi vlaki.
Začetek delovanja je zaznamovala slovesnost ob Sindosu, na kateri se je udeležil izvršilni podpredsednik skupine Goldair Kallinikos Kallinikos in avstrijski veleposlanik v Grčiji Andrea Ikic-Böhm. Prvega vlaka je vlekel Adtranzovo zgrajeno dizelsko lokomo razreda 220, ki je bil ocenjen na 2 100 kW, ki ga je zakupila družba GaiaOSE. Je eden od 36 Bo-Bos OSE med letoma 1997 in 2004.
Kallinikos je dejal, da je skupno podjetje želelo podvojiti obseg tovornega prometa po železnici med Solunom in Idomeni. Obe partnerji nameravata v naslednjih petih letih vložiti 20 milijonov EUR v železniško logistično logistiko Goldair in načrtovati uvedbo nadaljnjih povezav med pristanišči, logističnimi terminali in mejnimi prehodi. Poleg vožnje prek Idomena, RCG pravi, da zdaj lahko preko Grčije preko Grčije in Nemčije upravlja z mejnim prehodom Kulata.
Trenutno ima železniški promet le 0,3% trga tovornega prometa v Grčiji. Poleg že obstoječega operaterja TrainOSE, ki je zdaj v lasti italijanske FS Group in atenskega mestnega železniškega operaterja Stasy, so samo RCL Goldair in Piraeus Europe Asia Rail Logistics trenutno pooblaščeni za delovanje v grškem omrežju. PEARL že ima 16 grabov intermodalnih vagonov v prometu in pričakuje, da bo letos prejela svoje prve zakupljene lokomotive.