NEMČIJA: Siemens je 13. junija predstavil koncept Velaro Novo za naslednjo generacijo visokohitrostnega vlaka, ki pravi, da bi lahko prvi sklopi služili leta 2023.
8 MW Velaro Novo je zasnovan za hitrosti med 250 in 360 km / h in postavlja "nove standarde" za učinkovitost in trajnost, pri čemer uporablja 30% manj energije pri vožnji 300 km / h, je dejal Siemens.
Vozni parki bi bili lažji za 15% od prejšnjih Velaros, pri čemer se uporabljajo varjene karoserije s trenjem in pomožni pretvorniki silicijevega karbida. Izboljšala se bo aerodinamika, pri čemer se ohišja podstavnih vozičkov zmanjša, da bi ustvarila 15-odstotno varčevanje z energijo in ohišje odjemnika toka in pokrito opremo na strehi, privarčevala pa bi dodatnih 10%.
Traktorski motorji s trajnim magnetom bi med običajnim delovanjem omogočali čisto električno zaviranje
Organi avtomobilov bi temeljili na konceptu prazne cevi z uporabo stropnih in stenskih omaric za opremo, da bi povečali potniški prostor za 10%. To bi omogočilo, da se notranjost opremi v skladu z željami operaterja in da bo zasnova "prihodnostno varna in fleksibilna" z zmožnostjo ponovne konfiguracije notranjosti, da bi zadovoljila spreminjajoče se potrebe. Proge bi se razširile z 524 na 535 mm.
Stroški vzdrževanja bi se z uporabo tehnologije spremljanja zmanjšali za do 30%.
Siemens je leta 2013 začel razvijati koncept Velaro Novo. Aprila letos je začel preizkušati elemente zasnove do 331 km / h v okviru testnega vlaka ICE S, ki ga upravlja DB Systemtechnik.
"Novi vlak piše novo poglavje zgodbe o uspehu Velaro in operaterjem omogoča izboljšano udobje in ekonomičnost potnikov v celotnem življenjskem ciklu vlaka," je povedala Sabrina Soussan, izvršna direktorica oddelka za mobilnost Siemensa. "Danes predstavljamo rezultat petih let razvoja: platforma, ki ponuja edinstveno optimizirano porabo energije in stroške vzdrževanja ter maksimalno prožnost in zanesljivost."