FRANCIJA: Končni načrt za naslednjo generacijo dvonivojskih EMU, ki delujejo v omrežju Paris RER, je 8. junija predstavil Ile-de-France Mobilités na dogodku, ki označuje začetek gradnje vlakov pred selom.
Imenovano RER Nouvelle Génération, EMU dobavljajo konzorcij Alstom in Bombardierja po okvirni pogodbi 3 3,75 milijarde EUR, ki jo je januarja 2017 dodelil SNCF Mobilités v imenu regionalnega transportnega organa. To predvideva 125 kompletov sedmih avtomobilov 130 m za linijo D in 130 enot šestih avtomobilov 112 m, ki delata podaljšano linijo E, čeprav partnerji dodajajo, da se lahko končna mešanica razvije, če se zahteve spremenijo. Začetna naročila, ki pokrivajo 15 dolgih in 56 kratkih nizov, so ocenjena na 1 15 milijard EUR.
Po besedah predsednika Ile-de-France Valérie Pécresse ta regija vlaga v "brez primere" posodobitveni program, zaradi katerega bo med letoma 2016 in 2021 prišlo do več kot 700 novih in prenovljenih vlakov v glavnem primestnem železniškem omrežju glavnega mesta.
Kompleti RER NG bodo sestavljeni v tovarni Alstom Petite-Forêt v Valenciennesu in bližnjem objektu Crespin Bombardierja. Pred-serijski vlaki naj bi bili pripravljeni na testiranje in zagon v letu 2019, ko naj bi začeli sestavljanje serije. Te bi bile sprejete leta 2020, pripravljene za vstop v naslednje leto. Pričakovanja v povprečju treh enot na mesec naj bi se ujemale z razširitvijo RER Line E na Nanterre leta 2022 in Mantes-la-Jolie leta 2024, kar bi pripomoglo k zmanjšanju prezasedenosti na zahodnem delu črte A. Do trenutka, ko so dostave celotne linije D in E naj bi prenašale okoli 23 milijonov potnikov na dan.
Podrobna zasnova je zaključila delovna skupina "prostovoljna in nepogodbena", ustanovljena aprila 2017, da bi združila predstavnike Ile-de-France Mobilités, SNCF, Alstom in Bombardier. To je po mnenju partnerjev uporabljalo kombinacijo računalniško podprtega oblikovanja, virtualne realnosti in 3D tiskanja, da optimizira obliko »s pozornostjo na vse podrobnosti za fluidni vlak z mehkimi krivuljami«.
Izvira iz modela Bombardierja Regio 2N in družine Alstom X'trapolis, ima RER NG mešanico enotnih in dvonivojskih avtomobilov, prilagojenih posebnim zahtevam Ile-de-France. Eno-palubna vozila bodo imela 2 m široka vrata za hitro vkrcanje in iztekanje, povezana s polno širinskimi prehodi na dvonivojska vozila, ki nudijo dovolj prostora za sedenje in prostor. Vsaka enota bo imela "štiri različna potovalna območja", ki se razlikujejo glede na razsvetljavo in notranjo opremo. Poleg predsodnih območij bodo spodnje krovi konfigurirane kot "križna cona", z mešanico sedeža in stojnega prostora; več sedežev bo na zgornjem nivoju za potnike na daljavo. Na voljo bodo vtičnice USB za polnjenje prenosnih računalnikov in mobilnih telefonov. Prostori za invalidske vozičke bodo na zunanjih koncih vsakega voznega vozila.
Predsednik SNCF-a in generalni direktor SNCF Mobilités Guillaume Pepy je opisal koncept kot "velik tehnološki preskok, ki bo revolucionarno vplival na potovanje z vlakom" in dejal, da bo RER NG "izložba francoskega strokovnega znanja v množičnem tranzitu". Dve enoti v več vozilih bi lahko prenašali 1860 potnikov, kar je ekvivalent skoraj štirih Airbus A380-jev, je poudaril in dodal, da bi signaliziranje Nexteo gibalnega bloka omogočilo delovanje na prehodih le 108 sekund v omrežju RER, " priprava na prihodnost avtonomnih vlakov ".