nedelja, 8. oktober 2017

[ ESP - Renfe ] Španski vlaki za visoke hitrosti bodo tekmovali, zanimajo jih letalske družbe

Španija je lahko druga država, v kateri se bo več potnikov borilo za potnike na progah za visoke hitrosti. Španska letalska družba Air Nostrum želi vstopiti v kopenski promet in voziti hitre proge med Madridom, Barcelono in Montpellierjem.

Družba je v skladu s španskim pismom El Mundo zaprosila za potrebna dovoljenja za prihodnje leto. Uradno sporazum zahteva za podjetje Intermodalidad de Levante (Ilsa), ki vključuje letalske družbe.
Ilsa trenutno načrtuje dva povratna letala iz Madrida v Montpellier s postanki v Zaragozi, Barceloni, Perpignanu in Narbonni. Želi potovati v manj kot šestih urah.
Ilsa želi najti vlake neposredno od Renfeja, pri čemer je AVE 100 nastavljen do hitrosti do 300 kilometrov na uro. Koncept 347 ljudi. Ilsa vidi priložnost predvsem v čezmejni zvezi, do Madzarja do Montpellierja le en vlak na dan.
Španija ima najdaljšo mrežo prog za visoke hitrosti, vendar strokovnjaki za hitre vlake niso dober primer. Razlog so visoke cene in nizke frekvence vlaka. Odprtje linije Madrid-Barcelona AVE je pomenilo znatno vmešavanje v nacionalni zračni promet. Pred vožnjo je odletel do 15-minutnega intervala brez sedežev s strani "kdorkoli pride prvi, eden bo letel prej". Ljudje zrakoplova so v Madridu uporabljali svoje vsakodnevne delovne izkušnje. Trenutno so vozovnice pogosto cenejše kot vozovnice za hitre vlake.
Španija, vendar želi, da še naprej vlagajo v razvoj te pomladi je vlada napovedala, ko je praznovanje načrta za visoke hitrosti prvo četrt stoletja za vlaganje dodatnih 500 milijonov evrov v nove vlake in skladbe, z lanskih priglašenih investicij in španska vlada predvideva skupno 1,3 milijarde evrov.
Danes ima Kitajska drugo najdaljšo AVE omrežje hitrih omrežij: 3.240 kilometrov hitrega omrežja s povprečno hitrostjo 222 kilometrov na uro. Povprečna hitrost je višja kot na Japonskem ali v Franciji. Največja hitrost je 350 kilometrov na uro.
Trenutno upravitelj železnice Adif trenutno gradi ali načrtuje še 1.500 kilometrov novih železnic. Cilj je, da je 90% prebivalcev Španije oddaljeno od gliserjev do največ 30 kilometrov.