ponedeljek, 21. marec 2016

[ SLO - SŽ ] Električni vlak bo po progi Pragersko – Hodoš zapeljal predvidoma junija 2016

Železniška proga Pragersko – Hodoš je deležna trenutno največje infrastrukturne naložbe na področju železniške infrastrukture v Sloveniji. Poleg rekonstrukcije proge, ki bo omogočala hitrosti do 160 km/h poteka tudi elektrifikacija.



Celotna vrednost naložbe na železniški progi Pragersko – Hodoš, ki ostaja enotirna znaša 465,5 mio €, od tega je 50% evropskih sredstev. Po končanem projektu bo 109 km dolga proga elektrificirana, omogočala hitrost vlakov do 160 km/h, odsek Pragersko–Ormož bo omogočal 84 vlakov dnevno (prej 78), Ormož–Hodoš–državna meja pa 67 vlakov dnevno (prej 46). Skrajšal se bo tudi čas potovanja. Tako bo direktni potniški vlak med Pragerskim in Hodošem namesto 85 minut potoval predvidoma 63 minut, lokalni potniški vlak namesto 120 minut predvidoma le 83 minut in tovorni vlak namesto 99 minut predvidoma le 58 minut.

Na odseku Pragersko – Hodoš so v okviru modernizacije nivojskih prehodov uredili 78 prehodov: 32 nivojskih prehodov so ukinili, 27 nivojskih prehodov so modernizirali oz. uredili zavarovanja z avtomatsko napravo za zavarovanje, 19 prehodov so uredili izvennivojsko, od tega 12 podvozov, 2 podhoda za pešce in 5 nadvozov.

Začetek vožnje električnih vlakov
V letošnjem letu bodo zaključena vsa dela na relaciji Pragersko – Hodoš, razen namestitev vodnikov na odseku Ormož – Hodoš. Redno obratovanje vlakov z elektro vleko bo steklo po uspešno zaključenem testnem obratovanju, predivoma v mesecu juniju 2016.