Škoda Vagonka ima sklenjeno pogodbo za dobavo 1401-zgodba električne motorne vlake z modelom Regio Panter v Interregional- in glavnih plinovodov različico. V sodobno kompozicij s skupno vrednostjo 2,6 milijarde kron (približno 94 milijonov EUR) so proizvedeni v letih 2015 in 2016, in se uporabljajo na domačih hitre linije.
"V Čeških železnic dobili 1005-del in štiri sedežna enote z zmogljivostjo 350 in 200 sedežev. Vozila, ki so namenjeni za Interregional- in prevoz na dolge razdalje na elektrificiranih progah v Češki republiki z DC 3 kV in 25 kV AC elektroenergetskega sistema in z najvišjo hitrostjo 160 km / h. Nove enote so na podlagi dokazanih Elektrotriebzugkonzeption Regio Panter, "je dejal direktor Škoda Vagonka Ivo Gurňák prodaje.
Enote so zasnovane kot nizkopodnih vozil, kar z omejeno mobilnostjo, zlasti uporabnikov invalidskih vozičkov in upokojenci, ampak tudi matere z otroki olajšuje, ne samo ljudje, da bi začeli. V nasprotju s sedanjo izvedbo Regio Panter bo ena vrata za vstop na razpolago v vsakem avtomobilu samo. Hkrati je vnos območje ločen od prostora za potnike z električni pogon vrat. Notranjost je zasnovana za daljinski promet, kjer bodo imeli z majhnimi otroki ne le udobnejše sedeže v 1. in 2. razredu, ampak tudi popolno notranjo opremo za shranjevanje velike prtljage, dodatno parkirišče za kolesa in ločenih prostorih za potnike. Celoten Vlak je klimatiziran in je seveda opremljen s sodobno avdio-vizualni informacijski sistem z LCD-zasloni, WiFi in vtičnice za osebne računalnike. Nizi so opremljene tudi s sistemom za rezervacije, ki je namenjen samo za rezervacijo sedežev za potnike, temveč tudi za parkiranje koles.
"Trenutno se že uporabljajo v primestnem in regionalnem prometu v Češki republiki 21. Regio Panter naborih. Prva vozila so bila dana v promet v jeseni 2012. nadaljnjih pet nizov za South Moravian Region, so dostavljena v tekočem letu. Poleg tega nas zanima, dostaviti vozil iz družine Panter tudi v tujini, poleg Srednje in Vzhodne Evrope, predvsem na nemškem trgu, "je dodal Ivo Gurňák.