četrtek, 20. marec 2014

[UK ] Velika Britanija, VISOKI HITROSTI, POTNIŠKA INFRASTRUKTURA, EVROPA

UK: Odlog predlagane povezave med visoko hitrost 2 in visoke hitrosti 1 in podaljšanje prve faze na poti iz Lichfield severno do Crewe so med priporočili poročilo izdano 17. marca , ki ga HS2 Ltd predsednik Sir David Higgins , ki opisuje , kako je predlagalaVelika Britanija visoke hitrosti omrežja je treba naprej .


Higgins ,nekdanji Network Rail izvršni direktor , ki je postal izvršni predsednik dobave projekt telo vlade, 1. marca , se je vprašal Transport sekretar Patrick McLoughlin , da pripravi nezavezujoče pregled stroškov in postopno uvajanje programa. Kot je trenutno predvideno ,190 km prva faza med Londonom in Lichfield je treba graditi leta 2026 , nato pa sledi druga faza , pri čemer črto severno do Leeds, Manchester in križiščih z glavnimi točkami vzhodne in zahodne obale v bližini Yorku in Wigan po 2033 .

O stroških , Higgins meni, da so roki za parlamentarno odobritev in izvedbo projektov ključna za določitev, kako in kje vse prihranke bi lahko postavil . Proračun za izgradnjo obeh fazah 540 km omrežja je trenutno £ 28,2 milijarde evrov plus £ 14,4 milijarde kontingence , uvedena z zakladnimi pravila. Higgins eschews priložnost, da to številko zmanjšati , namesto da bi ob upoštevanju, da " Prepričan sem, da seproračun lahko začne delati . Ključna spremenljivka ječas, za zakonodajo . "

Nekateri prihranki naj bi pridobili z odložitvijo predlagane povezave med HS2 in HS1 preko severnega Londona , ki bi skupni del trase močno izkorišča - North London Line. Namesto tega Higgins priporoča " bolj celovito prenovo London Euston " o " oblikovanju ravni krova ", da bi bolje povezati stanovanjskih območij na obeh straneh postaje in zagotovitihub stoji primerjava z bližnjih postaj, na St Pancras in Kings Cross .

Da bi pospešili prevoz in širše gospodarske koristi severu Anglije , poročila predlaga gradnjo " regionalno prometno vozlišče " na Crewe leta 2027 . Ta " bi združil cestne in železniške storitve za regijo kot celoto , ki omogoča hitrejše storitve prej v Manchester , preostali del severozahodu in na Škotsko ." Faza I način bi sever podaljša za 69 km od načrtovanega križišča z WCML na Handsacre bližnji Lichfield .

O drugi fazi , Higgins predlaga "je treba storiti več " za integracijo HS2 v obstoječega železniškega omrežja , da bi zagotovili , da igra večjo vlogo pri izboljšanju potovanja med regionalnimi mest, kakor tudi med severu Anglije in Londonu. Ta " ni treba bitizelo dolgotrajen in drag proces " , pravi, vendar " bi moralbiti cilj razviti drugo fazo poleg strateškega poslovnega načrta NR je za petletno obdobje nadzorovanja , ki se začne leta 2019 ."

Poročilo poziva večjo vključenost za " civilnih in gospodarskih voditeljev " v razvoju, preostanek mreže , ne pa " lokalni ali dvostranski " pristop, osredotočen le na trasi železnice same . Higgins navaja nacionalni program elektrifikacije in izboljšave Network Rail k centra za moderne jezike , kot dejavnike , ki sicer niso neposredno v pristojnosti HS2 je , so " zelo pomembna " , da končne odločitve o projektu .