Projektna dokumentacija je zbrana, poteka pa tudi javno naročanje za nadgradnjo postaje v Hodošu.
Železniška proga med Pragerskim in Hodošem je namreč edini odsek na petem panevropskem železniškem koridorju, ki še ni elektrificiran. Posodobitev železniške proge Pragersko-Hodoš je ena izmed prioritetnih nalog države.
Priprava dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja in priprave razpisov za izvedbo del so v zadnji fazi, so sporočili z direkcije za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo. Projekt sofinancira tudi EU.
Za pripravo obsežne projektne dokumentacije je Evropska skupnost namenila 2,5 milijona evrov od skupnih 11,38 milijona evrov, kolikor stane njeno pridobivanje.
Elektrika in nove proge
Poleg elektrifikacije proge sta s projektom predvideni tudi rekonstrukcija treh krajših odsekov proge v skupni dolžini 7,2 kilometra (odsek proge pred Ormožem, pri Pavlovcih in za Ivanjkovci), s katero se bo odpravilo slaba mesta na progi in usposobilo progo za hitrosti do 120 kilometrov na uro, ter posodobitev petih postaj in petih postajališč. Za omejitev širjenja hrupa je predvidena postavitev protihrupnih ograj v dolžini več kot 13,5 kilometra.
Ocenjena vrednost del znaša 278 milijonov evrov, za financiranje del pa je predvidena tudi pridobitev evropskih sredstev iz kohezijskih skladov. Začetek del je predviden že letos z nadgradnjo železniške postaje v Hodošu, glavnina del pa se bo izvajala v letih od 2012 do 2014.