torek, 27. julij 2010

Nova železniška postaja v Rimu (Tiburtina)





Rim - "Z junij 2011 smo zaključila vse delo in poda postaje za potnike in državljanov." Torej Marco Rettighieri, direktor programov in naložbe Lazio RFI, ki je pokazal napredek dela na postaji Tiburtina, pomembno rimsko pristanišče, ki se spreminja videz, da postane prihodnost izmenjavo v Rimu med visoke hitrosti tradicionalni omrežja, Metro B in površinski javnega prevoza.


Za preureditev Rimske Tiburtina je že začel delati leta 1999 z izgradnjo uvedbi čez most preko tirov, da bi gostil bencinski servis, delo del dela za Jubilee iz leta 2000, vendar so bila dela zaključena in ni nikoli bil v resnici nepopolna.
Februarja 2008 so bile ladjedelnice ponovno s širjenjem novega projekta "Bridge Galerija", ki je po 74 letih "izolacije", in se ponovno pridruži okrožjih Nomentano Pietralata deli z železnico.

330 metrov dolg in 60 širok, bo "Bridge Galerija" host svoje notranje službe in podjetja, sestavljen v osmih "mehurček" je prostor, namenjen ne samo za potnike, ki prihajajo in odhajajo, ampak tudi Rimljani, ki so lahko v resnici ima enostaven prehod med obema prebivalci okrožja.
Tekočih stopnic in dvigal omogoči dostop do tirov spodaj, medtem ko dve večji stavbi z lobija, vozovnic in drugih storitev postaj, stranskimi in Nomentano Pietralata Tiburtina postaje za dokončanje nov 10 tisoč kvadratnih metrov skupne površine.

Zunaj "postajo mostu ne deli, ampak združuje bodo" funkcijo velika okna, da spremenite barvo prilagaja zunanji svetlost, hkrati pa ohranja ustrezno temperaturo v notranjosti strukture.
Podzemno parkirišče na treh ravneh lahko sprejme do 440 avtomobilov, medtem ko bo en pas ceste v bližini stavbe potnikom omogočilo, da bi London "poljub in ride" hiter padec osebnega avtomobila, ki je že v bližini proge.

Delo sovpada s premik poti obvoznice vzhodne strani Pietralata: pomembna arterija, ki zdaj poteka od železniške postaje Tiburtina nadvozu in daljinsko Nomentano bo pomembno vlogo pri umetni predor v spalnicah nameščene med tiri in novih osebnih stavbe Pietralata.

332.500.000 € celotnih stroškov dela, ki vidi okoli 160 pisarniške delavce v izmenah 16 ur. Delo, ki ga bo do junij 2011 dal nov obraz na postajo Tiburtina, namenjen za namestitev 70.000 potnikov na dan v napovedi prometa med velemestnih / regionalnimi in visoke hitrosti.