nedelja, 16. marec 2025

[FRA-SNCF] Predstavljena notranjost TGV M

 11. marca 2025 je bila na Gare de Lyon predstavljena notranja zasnova nove generacije TGV. Prihod prihodnjega TGV INOUI pomeni novo stopnjo v smislu udobja in inovativnosti. Podprta s strani francoske vlade preko ADEME (Agence de l'Environnement Et de la Maîtrise de l'Énergie) in SGPI (Secrétariat Général Pour l'Investissement), projekt TGV M je od začetka leta 2016 pridobil znanje in izkušnje najboljših strokovnjakov pri Alstomu in SNCF Voyageurs.

Foto; SNCF


Hitri vlak, ki ga je izdelal Alstom, naj bi začel obratovati v začetku leta 2026, približno dve leti za zadnjim časovnim načrtom za začetek obratovanja pred poletnimi olimpijskimi igrami v Parizu leta 2024, toda za SNCF Voyageurs je bil to čas čustev in ponosa. Tako kot njegova zunanjost bo tudi notranjost novega hitrega vlaka SNCF popolnoma inovativna in bo postala "svetovno merilo za potovanja z visoko hitrostjo", pravi Christophe Fanichet, vodja SNCF Voyageurs, navaja vlak "400 inovacij"

Prvič je notranja zasnova sodelovanje med Alstomom, interno oblikovalsko agencijo SNCF Arep in japonskim studiem Nendo. Ker je TGV zasnovan za dolga potovanja, je bila posebna pozornost namenjena udobju. V prvem razredu so sedeži 5 cm širši kot v prejšnjih generacijah TGV, s polnimi nasloni za roke in nastavljivimi nasloni za glavo. V drugem razredu so sedežne blazine zaradi vitkejše zasnove sedeža daljše za 5 cm.

Novost je številčenje sedežev, kjer bo prva številka vedno ustrezala številki avtomobila: na primer, sedež 363 bo vedno v avtomobilu 3, kar bo potnikom olajšalo iskanje poti ob vkrcanju. Alstom in SNCF Voyageurs sodelujeta z združenji pri ustvarjanju ponudbe za osebe z omejeno mobilnostjo, da bi zagotovili najboljše možne zmogljivosti. Uporabniki invalidskih vozičkov bodo lahko samostojno vstopili na vlak zahvaljujoč sistemu vrtljive plošče v vagonu, ki se prav tako spušča od praga vrat za vkrcanje do nivoja tal spodnji avto nadstropje.

Res velika novica je dizajn bistro avtomobila, ki so ga poimenovali Le Bistro. Ideja je ponuditi preproste obroke, ki temeljijo na tradicionalni kuhinji z uporabo francoskih izdelkov, pa tudi zelo priljubljene prigrizke, kot je slavni croque-monsieur (7,90 EUR), najbolje prodajan izdelek na krovu TGV. V spodnjem nadstropju je samopostrežni nakupovalni prostor s plačilnimi terminali, v zgornjem nadstropju pa jedilnica ali ogrevalni prostor z 28 sedeži in klopmi. Barista bo vedno prisoten, toda tisti, ki želijo kupiti samo solato, bodo lahko izbirali med hlajenimi kovčki in plačali posebej.

Prve enote TGV M se pričakujejo v začetku leta 2026 na progi Pariz - Lyon - Marseille, ki je za SNCF najbolj donosna. Nove enote naj bi upravljavcu omogočile obvladovanje naraščajočega povpraševanja, kljub dejstvu, da je njegova flota trenutno premajhna.

Foto; SNCF

Foto; SNCF


FOTO; SNCF

FOTO; SNCF


FOTO; SNCF


FOTO; SNCF


FOTO; SNCF