petek, 11. oktober 2024

[ITA-POL] Hitachi Rail o Innotrans 2024 in prisotnosti na Poljskem

 Vrhunci prisotnosti podjetja Hitachi v Berlinu so bili predstavitev najnovejšega modela hitrega ETR1000 vlaka in uradna napoved strateškega partnerstva z družbo NVIDIA, vodilnim svetovnim ponudnikom računalništva z umetno inteligenco.



ETR1000 je vodilni vlak podjetja Hitachi Rail, ki že leta postavlja standarde v evropskem železniškem prometu. Novo vozilo, ki je navdušilo obiskovalce sejma, bo integrirano z inovativno platformo Hitachi Rail HMAX (Hyper Mobility Asset Expert), ki zagotavlja upravljanje digitalnih sredstev za optimizacijo in izboljšanje pravočasnega vzdrževanja izbranih komponent vlaka, kot so kolesne dvojice, ter povečanje razpoložljivosti storitev.

ustvarjanjem novega voznega parka Hitachi Rail hkrati razvija tehnologije, ki povečujejo učinkovitost celotnega železniškega ekosistema - vlakov, signalizacije in infrastrukture - z digitalizacijo in umetno inteligenco. Na sejmu InnoTrans 2024 je japonsko podjetje letos predstavilo podrobnosti svojega sodelovanja z NVIDIA. Z njim bodo to pionirsko platformo HMAX podpirale platforme NVIDIA IGX in NVIDIA Holoscan, kar bo omogočilo obdelavo velikih količin podatkov na robu v realnem času.
Operativnim centrom bodo poslane
samo ustrezne informacije, kar bo zagotovilo hitrejše in učinkovitejše spremljanje celotne infrastrukture in tirnih vozil. To pa bo pomenilo optimizirane storitve, zlasti vzdrževanje in popravila, nižje obratovalne stroške in večjo zanesljivost železniškega prometa. Partnerstvo z družbo NVIDIA je eden ključnih elementov strategije digitalizacije podjetja Hitachi Rail in razvoja trajnostne, inovativne mobilnosti.

Prva svetovna uvedba 5G za sisteme CBTC

Na InnoTransu je Hitachi Rail napovedal tudi svoj revolucionarni dosežek pri razvoju digitalne signalizacije, prvi na svetu 5G za komunikacijske (CBTC) sisteme za nadzor železniškega prometa na newyorški liniji Crosstown, ki prevaža 70.000 potnikov na dan, in na letališču Hong Kong.
Tehnologija
5G je bila integrirana v napredni digitalni signalni sistem Hitachi Rail, SelTrac CBTC, ki uporablja komunikacijo vlak-zemlja za podporo upravljanju železniškega prometa. Ta rešitev omogoča večjo učinkovitost, znižanje stroškov in optimizacijo železniške infrastrukture, saj uporaba 5G – zaradi visoke zmogljivosti – znatno zmanjša infrastrukturo ob progi in zagotavlja poročanje o podatkih o vlaku v realnem času.

Hitachi Rail na Poljskem

– Železnica je eno najbolj okolju prijaznih prevoznih sredstev, zahvaljujoč razvoju infrastrukture za vlake za visoke hitrosti pa postaja vse bolj konkurenčna tudi za lete na kratke razdalje. Zaradi tega je to vsekakor prevoz prihodnosti, tudi za Poljake, ki ima zelo velik potencial, hkrati pa potrebuje razvoj celotnega železniškega ekosistema. Prepričan sem, da bodo inovativne, inteligentne rešitve in sodoben vozni park družbe Hitachi Rail delovali tako na poljskem trgu kot tudi na drugih evropskih trgih, kar bo zagotavljalo zanesljivost in stroškovno učinkovitost za prevoznike ter varnost in udobje za potnike," je dejal Paweł Przyżycki, predsednik uprave družbe Hitachi Rail GTS Polska.