četrtek, 26. september 2024

[InnoTrans 2024] Poročilo InnoTrans 2024

 Stadler predstavlja nove interoperabilne in večsistemske lokomotive Bo'Bo' za celinsko Evropo s prvo pogodbo za 36 enot. Dogovor vključuje možnost nakupa 93 dodatnih vozil.



SBB Cargo podeljuje Stadlerju razpis, objavljen v začetku leta 2024, za dobavo 36 električnih večsistemskih (25/15/3 kV) lokomotiv, ki bodo nadomestile njegove lokomotive razreda Re 420. Nove lokomotive Bo'Bo' so razvoj preverjenih družin EUROLIGHT, EURODUAL in EURO9000, zasnovane za tovorni in potniški promet. Njihova prilagodljiva zasnova omogoča vključitev dveh dizelskih motorjev s 500 kW ali dveh pogonskih baterijskih modulov, ki zagotavljata do 2.000 kW moči za operacije zadnje milje na neelektrificiranih tirih. Možna je tudi kombinacija obojega. Opremljeni so s sistemom radijskega daljinskega upravljanja za delovanje na tirnih delih ali ranžirnih operacijah na postajališčih.
 
Nove lokomotive SBB Cargo so postavile mejnik v evropskem segmentu Bo'Bo'. Zagotavljajo največjo vlečno silo do 350 kN in vlečno moč 7.000 kW na platišču. Izpolnjevali bodo TSI in bodo opremljeni z različnimi državnimi paketi, vključno s konvencionalnimi sistemi ATP in ETCS. Začetno konfiguracijo s Švico, Nemčijo in Avstrijo je mogoče v prihodnosti razširiti na druge države. Vozniške kabine bodo opremljene z dvema vzvratnima kamerama in dvema stranskima nadzornima ploščama za lažje ranžirne operacije.
 
Iñigo Parra, izvršni podpredsednik divizije Stadler Španija, pravi: »Uporabili smo vse naše izkušnje iz prejšnjih uspešnih družin, da smo ponudili rešitev naslednje generacije za železniški promet z novo lokomotivo Bo'Bo'. Prepričan sem, da bo postavil nov standard v tem segmentu.”
 
Alexander Muhm, vodja tovornih storitev pri SBB, pravi: »Sodoben in učinkovit vozni park je predpogoj za uspešen železniški tovorni promet pri SBB. Prepričani smo, da z vozili podjetja Stadler pridobivamo lokomotivo, s katero lahko zanesljivo služimo našim strankam in vodimo švicarski železniški tovorni promet naprej v prihodnost. Delamo osrednji korak v nujni preobrazbi železniškega tovornega prometa. ”