sobota, 28. september 2024

[EU-InnoTrans 2024] Poročilo InnoTrans 2024

 24. septembra je Siemens Mobility predstavil svoj prvi hitri vlak Velaro za 2000 km dolg železniški sistem na ključ v Egiptu. Vlak je posebej zasnovan tako, da vzdrži podnebne in peščene razmere v Egiptu, in je bil predstavljen Kamelu Al-Wazirju, podpredsedniku egiptovske vlade, ministru za industrijo in trgovino ter ministru za promet, in njegovi delegaciji v prisotnosti nemškega zveznega ministra za promet, Volker Wissing, in generalni direktor Siemens AG, Roland Busch. Vlak je prvi od 41 vlakov Velaro, izdelanih za več milijard dolarjev vreden projekt na ključ, konzorcij med Siemens Mobility, Orascom Construction in The Arab Contractors.



Michael Peter, izvršni direktor družbe Siemens Mobility, pravi: "Predstavitev prvega hitrega vlaka Velaro je pomemben mejnik, saj si prizadevamo Egipčanom zagotoviti trajnostno potovanje po železnici. Velaro je eden najnaprednejših hitrih vlakov Ta Velaro bo eden od 41 vlakov za visoke hitrosti, 94 regionalnih vlakov Desiro in 41 Vectron, ki bodo delovali v Egiptu kot del šestega največjega omrežja za visoke hitrosti na svetu. ."

 
Velaro EGY

Velaro Egypt, hitri vlak z osmimi vagoni, je dolg 200 m in vključuje kupeje za poslovni in standardni razred ter vagon restavracijo. Vlak je zasnovan za udobje in ima kapaciteto 481 potnikov (479 sedežev + dva prostora za invalidske vozičke), vgrajen internet in električne vtičnice. Najsodobnejši zasloni potnikom zagotavljajo informacije o vlaku v živo med celotnim potovanjem. Velaro Egypt je najnovejša generacija platforme Velaro, povzeta po Velaro MS, ki ga uporablja Deutsche Bahn v Nemčiji. Vključuje koncept porazdeljene vleke in je zasnovan za doseganje hitrosti do 250 km/h.

Da bi zdržal edinstvene okoljske izzive v Egiptu, kot so visoke temperature, pesek in prah, je bil vlak Velaro Egypt opremljen s posebnimi funkcijami za največjo razpoložljivost. Zunanje reže so bile zatesnjene s pokrovi ali krtačami, da se zmanjša vdor peska in prahu. V komponente za vodenje zraka so bili nameščeni napredni filtrirni sistemi za vzdrževanje čistega zraka, pretok zraka v podtalnem prostoru pa je optimiziran za preprečevanje pregrevanja komponent. Novo razviti spojlerji in dodatni aerodinamični ukrepi so uporabljeni za optimizacijo pretoka zraka, da preprečijo, da bi se pesek in prah dvignila v zgornje predele ali na streho pri visokih hitrostih. Poleg tega je bila povečana hladilna zmogljivost klimatske naprave, distribucija zraka pa je bila optimizirana za zagotavljanje optimalnega udobja za potnike.
 
Za opremljanje celotnega železniškega omrežja bo Siemens Mobility dobavil vlake na podlagi svojih preverjenih proizvodnih platform. Trenutno poteka proizvodnja petih Velarov, ki so že izdelani in testirani, skupaj s petimi Desiro HC EMU, od katerih je bil eden dostavljen v Kairo. Poleg tega je pet Vectronov v fazi zagona v Nemčiji. Poleg tega je 16 Desiro HC trenutno v različnih fazah predmontaže in montaže v Nemčiji.
 
Gradbena dela potekajo

Egiptovski projekt hitre železnice močno napreduje, začenši s prvo fazo v Kairu. Na zeleni progi, ki se razteza 660 km od Ain Sokhne do Marse Matrouh prek Kaira in Aleksandrije, so lokalni izvajalci gradili tire, postaje in mostove. Ključni mejniki so tudi postavitev prvih štirih transformatorjev in izgradnja dveh transformatorskih postaj za elektrificirano železnico.
 
Gradbena prizadevanja so osredotočena predvsem na hlevske objekte na postaji New Capital (vzhodno od Kaira), ki je prva od šestih in bo vsaka, ko bo dokončana, sprejela na svojih osmih tirih približno 200 m dolžine tri Velaro in sedem Desiro HC ter tri Vectrone, in glavno skladišče (zahodno od Nila). Gre za prvo deponijo, na kateri so bile izvedene obsežne gradbene aktivnosti, vključno z 11 milijoni m 3 poseka zemlje in 3,5 milijona m 3 nasutja.

Vključuje hlevsko območje z devetimi tiri, vsaka dolga približno 670 m, ki lahko sprejmejo 11 Velarov, 15 Desirov in 13 Vectronov. V depoju je tudi obsežna vzdrževalna delavnica, ki meri 260 x 260 m, centralna nadzorna soba, ki nadzoruje vse tri proge, in prostori za usposabljanje, opremljeni s simulatorji vožnje. Hlevski objekt na postaji New Capital in glavnem skladišču bo do leta 2025 sprejemal dostavljene vlake.