Italijanski nacionalni železniški operater Trenitalia je Stadlerju dodelil razpis, objavljen leta 2022, za 4-letno okvirno pogodbo za dobavo in vzdrževanje dvomodnih (3kV DC + dizel) lokomotiv. Nove lokomotive bodo razporejene po celotnem italijanskem železniškem omrežju za reševanje vlakov in potiskanje potnikov. Dosežejo največjo hitrost 160 km/h in temeljijo na platformi 4-osne lokomotive EUROLIGHT.
Nove lokomotive kot najnovejši član Stadlerjeve družine EUROLIGHT delijo s preostalo platformo kompaktno zasnovo in lahko monokok strukturo ter najnovejšo tehnologijo podstavnih vozičkov. Odlikujejo jih visoka zmogljivost, majhna teža in zmanjšana osna obremenitev, ki ne bo presegla 20 ton/os, zaradi česar so primerni za vožnjo tako po glavnih kot tudi sekundarnih progah.
Vključujejo varnostne sisteme ETCS B3R2/SCMT/SCC ter združujejo dizelsko in električno vleko, kar podjetju Trenitalia omogoča uporabo v celotnem italijanskem omrežju - RFI. Lokomotive bodo lahko rešile do dva spojena vlaka ETR1000 na odseku 21 ‰, kar predstavlja najbolj neugodne razmere v Italiji za tovrstno operacijo.
Inovativne konstrukcijske značilnosti vključujejo regenerativno zaviranje z rekuperacijo energije, učinkovit vlečni sistem izmeničnega toka z enim inverterjem na os, ki zagotavlja visoko stopnjo redundance in povečano zanesljivost, sistem HEP za oskrbo vlaka z energijo, kot tudi možnost namestitve UIC ali avtomatsko spojko. Nove lokomotive EUROLIGHT Dual podjetja Trenitalia ponujajo tudi odlično udobje, varnost in vidljivost za strojevodje.
Iñigo Parra, izvršni direktor Stadler Valencia, je dejal: "Zelo smo ponosni na to pogodbo s Trenitalio. Družina univerzalnih lokomotiv EUROLIGHT ima številne aplikacije in lahko vozi na vseh vrstah prog. Inovativna in stroškovno učinkovita rešitev bo zagotovila okoljsko prijazne storitve železniškega prevoza in zanesljivo, učinkovito in produktivno izpolniti zahteve Trenitalie.