28. februarja 2023 je ERA podelila odobritev za tip E6MST Dragon 2 , tj. poljsko lokomotivo razreda ET43. Izdano je dovoljenje za obratovanje na Poljskem, Češkem in Slovaškem. To se je zgodilo več kot dve leti po začetku potrebnih testov, ki niso potekali le na Poljskem, ampak tudi v testni bazi Velim in v javni mreži na Češkem in Slovaškem . Testni program na Češkem in Slovaškem je vodilo češko svetovalno podjetje Ayudate.
Foto; Kurier Kolejowy
PKP CARGO je naročil serijo 24 lokomotiv te različice, poleg predhodno prejetih sedmih 3 kV enosmernih lokomotiv razreda ET26, opremljenih z modulom Last Mile, odobrenih za obratovanje samo na Poljskem. Prvih dvanajst razredov ET43 je že dobilo dovoljenje za dajanje na trg, naslednjih osem naj bi sledilo zelo kmalu, zadnji štirje pa najpozneje maja.
Njihovo delovanje na Češkem in Slovaškem bi lahko prišlo zelo kmalu, saj je PKP CARGO INTERNATIONAL na njihovo uporabo tam računal že v začetku letošnjega leta. Ker gre za dvonapetostne lokomotive 3/25 kV, so zelo primerne za uporabo v tej regiji. Poleg tega so za razliko od Poljske šestosne lokomotive na čeških in slovaških progah v zadnjih desetletjih postale nemoderne in je to prvi primer, da je sodobna šestosna električna lokomotiva odobrena za obratovanje na njihovem ozemlju v približno 30 letih.
Ta trend izhaja iz pomislekov glede vpliva šestosnih lokomotiv na infrastrukturo, vendar se to lahko odpravi, če je podvozje moderne oblike, ki zmanjšuje bočne sile. Vendar to ne velja za Dragon, zato ima lokomotiva nekoliko omejene pogoje za obratovanje na čeških in slovaških progah, z omejeno hitrostjo na vijugastih odsekih in izključitvijo obratovanja na nekaterih vijugastih progah, vendar so to le manjše izjeme.