Skupno je PKP Intercity poslal 14 "Edyt" v lasti PKP Intercity v nekdanji ZNTK Mińsk Mazowiecki (trenutno podružnica Pesa) v posodobitev. Proces obnove vozil se bliža koncu, zadnji dve vozili pa naj bi podjetje prejelo v drugem četrtletju leta 2023. Vendar pa obstajajo težave z Edytami in so bedajoče podobne tistim, ki so jih imela vozila prej. posodobitev. Nekatera vozila imajo na primer težave z vožnjo v parih (dve enoti), ker združeni vlaki nočejo medsebojno sodelovati prek spenjače Scharfenberg.
– Priznam, da obstajajo težave, ki bi jim rekel otroške bolezni. Proizvajalec ED74 iz mesta Mińsk Mazowiecki sproti odpravlja napake, za katere sem prepričan, da bodo sčasoma popolnoma odpravljene. Nekatera vozila delujejo med seboj brez kakršnih koli težav in dokler napaka ni popolnoma odpravljena, vlake razporedimo tako, da dosežemo popolno učinkovitost vlakov - je povedal Jarosław Oniszczuk, član uprave PKP Intercity, odgovoren za vozni park. .
Vlaki trenutno vozijo na progah Wrocław – Katowice/Częstochowa – Kielce – Radom – Lublin, Lublin – Kielce – Katowice in Lublin – Kielce – Kraków. Več o posodobitvi "Edyt" in njihovem sprejemu pišemo tukaj.
Pogodba za posodobitev ED74 je bila podpisana sredi leta 2019. Projekt je bil kritiziran zaradi zneska, ki mu je bil dodeljen. Prenova enega kosa je vredna 17,5 milijona PLN. Leta 2019 bi lahko za nekaj milijonov več kupili nov štirised.