petek, 23. april 2021

[Baltic Rail/FOTO ] RB Rail ponuja predhodni pregled prvega

  22. aprila 2021 v Rigi - Skupno podjetje Rail Baltica RB Rail AS je razvilo prvi hitri virtualni konceptni vlak, ki bi baltske države povezal z zahodnoevropskim železniškim omrežjem. Priloženi pregled virtualnega koncepta vlaka pripravijo strokovnjaki RB Rail AS za ponazoritev značilnosti hitrega vlaka, medtem ko vizualizacije vlakov temeljijo na splošnem vzorčnem vlaku, ki vsem omogoča, da si predstavljajo prihodnji vlak. Koncept za visoke hitrosti vlaka na Rail Baltica infrastrukture bo poganja električna energija.



Leta 2021, evropsko leto železnice, v katerem je železniška industrija v središču pozornosti zaradi svojega prispevka k varnemu, zelenemu in udobnemu prevozu ljudi in blaga, RB Rail ponuja splošen pregled zasnove in značilnosti virtualnega vlaka.

"Samo 37% ljudi v Estoniji in Latviji ter 27% v Litvi je potovalo s hitrimi vlaki, v skladu z raziskavo, ki je bila izvedena po baltskih državah konec leta 2020," komentira Agnis Driksna , izvršni direktor in predsednik Uprava skupnega podjetja Rail Baltica RB Rail AS. „To od nas zahteva, da še bolj aktivno obveščamo in izobražujemo družbo o osebnih, okoljskih in gospodarskih koristih, ki bi jih hitri vlak dal prebivalcem naše regije, vključno s splošnimi pozitivnimi učinki in izkušnjami, ki jih lahko dobimo pri potovanju s hitrimi vlaki vlak. "

Koncept zasnove odraža povezovalni element baltskih držav - Baltsko morje

Navdih za zasnovo vlaka prihaja iz enega elementa, ki povezuje vse tri baltske države - Baltskega morja. Sonce, morje in pesek se odražajo v barvni shemi vzorčnega vlaka. Ta virtualni model je domišljijski vlak, ki ga navdihujejo najsodobnejši kompleti hitrih vlakov, ki obratujejo v Evropi in drugod po svetu.

 

Na prvem mestu je udobje vlaka za visoke hitrosti

V razredu Standard naj bi vsak vlak sestavljal 8 vagonov s približno 70 sedeži na vagon. Storitve Wi-Fi, reže USB, polnilne točke in zasloni s posodobljenimi informacijami o potovalni poti bodo na voljo vsem potnikom. Medtem ko bodo v prvem razredu, tako kot letalski prevozniki, imeli višjo raven udobja, na primer več osebnega prostora z manj osebami na prevoz in dodaten prostor za noge. Za poslovne potnike bo na voljo posebno območje s storitvami za telekonference, kot sta sejna soba in predstavitveni zaslon.

V kavarni, ki se nahaja med standardnim in prvovrstnim razredom, bodo med potjo stregli tople napitke in prigrizke.

Zagotavljanje dostopnosti železnice vsem  

Namenski prostori omogočajo dostop invalidskih vozičkov za potnike z omejeno mobilnostjo in prednostne sedeže za starejše potnike, vsak WC pa naj bi bil opremljen z otroško previjalno mizo. Prav tako poseben prostor za hišne ljubljenčke, saj bodo lahko z lastniki potovali na vseh poteh poti.

Pričakujemo udobje za vsakogar, ne glede na namen potovanja, predviden je poseben prostor za shranjevanje koles in prtljage, medtem ko bo potovanje še bolj priročno za poslovna potovanja in prosti čas - predvideno je tudi, da bodo potniki imeli možnost preverjanja -v svoji prtljagi za povezave z letališči.

Varnost je prednostna naloga

Železnica ni samo eden najvarnejših načinov prevoza, ampak je tudi eden najbolj zelenih, saj oddaja veliko manj CO2 kot enakovredno potovanje po cesti ali zraku.

Rail Baltica bo prva železniška proga za visoke hitrosti v baltskih državah, zato so varnostni ukrepi še posebej pomembni. »Vlak bo opremljen s sistemom požarne varnosti, vključno z zaznavanjem dima, gašenjem požara, sistemom za video nadzor, sistemom budnosti strojevodje in zasilnim gumbom za stik s spremljevalcem vlaka. Vlak smo zasnovali po najnovejših ergonomskih standardih in standardih udobja, «zaključuje Jean-Marc Bedma r, vodja oddelka za sisteme in obratovanje RB Rail AS.

Cilj projekta Rail Baltica je zagotoviti infrastrukturo za čim več različnih operaterjev in vlakov. Upravljavci baltske infrastrukture železniške proge Rail Baltica si prizadevajo za enotno rešitev, da bi povečali konkurenco na progi in zagotovili boljšo kakovost storitev za potnike Rail Baltica.